مشروح اخبار


» وقتی باران ببارد از همدلی در گچساران خبری نیست



طبق پیش بینی های هواشناسی دوشنبه آینده هم شاهد بارندگی خواهیم بود و براین اساس ممکن است هفته آینده هم این...

اولین پرواز فرودگاه گچساران که به نام پرواز همدلی نام گرفته بود، بازهم لغو شد.

به گزارش راک نیوز، این پرواز قرار بود امروز دوشنبه ساعت 12 ظهر از تهران به مقصد گچساران انجام شود که به علت بارندگی انجام نشد.

پیش از این هم قرار بود این پرواز 26 آبان ماه در فرودگاه نفت گچساران بر زمین بنشیند که بازهم به دلیل شرایط نامساعد جوی لغو شده بود.

مدیر عامل شرکت نفت و گاز گچساران شرایط نامساعد جوی را علت لغو اولین پرواز فرودگاه نفت گچساران عنوان کرد و گفت: پروازهای فرودگاه گچساران روزهای دوشنبه پیش بینی شده که طی این روزها شاهد بارندگی در این شهرستان هستیم.

غلامرضا پاکدل افزود: طبق پیش بینی های هواشناسی دوشنبه آینده هم شاهد بارندگی خواهیم بود و براین اساس ممکن است هفته آینده هم این پرواز انجام نشود.

وی اضافه کرد: در صورتی که مسئولین فرودگاه های کشور با پرواز در روزی به جز دوشنبه موافقت کنند، افتتاح فرودگاه گچساران انجام می شود.

 پاکدل اظهار داشت: این پیشنهاد به شرکت هواپیمایی طرف قرار داد داده شده و منتظر پاسخ این شرکت هستیم.
راستی اگر همه ی دوشنبه ها بارندگی باشد از همدلی خبری نیست ؟ ثانیا این بلیط های خریداری شده برای کدام مسافران میباشد که هر وقت بروند تهران برایشان مهم نیست ،حتی اگر چند هفته دیگر این افتتاح صورت پذیرد .
نباید فراموش کنیم متاسفانه افتتاح این فرودگاه همزمان شده با افزایش 65درصدی بلیط پرواز های داخلی  واز طرفی کاهش قدرت پول ملی ،اکنون با تمهیداتی که شرکت نفت دیده وخرید بلیط 3 مسیر رفت وبرگشت این هواپیما آیا میتوان به آینده آن خوش بین بود آیا با این هزینه  بلیط وسطح درآمد مردم در گچساران ،جز مسئولین که در قالب ماموریت سفر خواهند نمود میتوان امیدوار به فروش بلیط برای این پرواز ، وادامه کار  بود



تاریخ انتشار : 6 آذر 1391, 15:38



» اخبار مرتبط:

  • 6 آذر نخستین پرواز از فرودگاه گچساران به تهران
  • شمارش معکوس برای افتتاح فرودگاه گچساران
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه نفت گچساران در روزهای آینده
  • پرواز همدلی در آسمان گچساران
  • پرواز فوکر 100 در فرودگاه گچساران غرورانگیز است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟