مشروح اخبار


» ترس از باران ،تعجیل در همدلی /یکشنبه درگچساران



گاهی وقت ها یک سوژه خبری اگر  زیادتکرار گردد نه تنها خاصیت خبری خود را از دست میدهد بلکه دیگر رغبتی درمخاطب ایجاد نمیشود ،مثل همین خبر لغو پروازتهران یاسوج وبلعکس.
حالاچند روزی هست "همدلی" در تکرار صاحب رتبه میگردد.
به گزارش ....

گاهی وقت ها یک سوژه خبری اگر زیادتکرار گردد نه تنها خاصیت خبری خود را از دست میدهد بلکه دیگر رغبتی درمخاطب ایجاد نمیشود ،مثل همین خبر لغو پروازتهران یاسوج وبلعکس.
حالاچند روزی هست "همدلی" در تکرار صاحب رتبه میگردد.
همدلی" همان پرواز فوکر100 از فرودگاه گچساران  است که تا حالا دو سه باری کنسل شده .مطبوعات که جای خود دارد نمازگزارانی که جمعه به مصلا میروند  اینقدر از این پرواز برایشان امدند وگفتند  تا جاییکه پیرزنی را دیدم که از نماز جمعه برگشته بود گفت یک خبر خوب دارم گفتم چی شده گفت بلیط پروازگچساران -تهران ارزان شده پرسیدم  از کی شنیدی؟
پاسخ داد :امروز تونمازجمعه اول گفتند 180 هزارتومان بعد دوباره گفتند خوشحال بشوید اشتباه شده قیمت بلیطش 160 هزار تومن است .بگذریم...
غلامرضا پاکدل  طی سخنانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته گچساران با اشاره نخستین پرواز هواپیمای جت فوکر 100 از تهران به گچساران و بلعکس اظهار کرد: نشست و برخاست هواپیمای جت در فرودگاه گچساران برای نخستین بار در تاریخ کهگیلویه و بویراحمد صورت می‌گیرد.
پاکدل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با خرید 20 صندلی، پتروشیمی گچساران هفت صندلی، سد چم‌شیر پنج صندلی، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی پنج صندلی، پیمانکار زیرگذر گچساران چهار صندلی، اداره صنعت، معدن و تجارت 10 صندلی، هتل پاسارگاد چهار صندلی و شهردار و شورای شهر دوگنبدان هفت صندلی را از جمله افراد حقیقی و حقوقی عنوان کرد که با خرید تضمینی بلیط سه رفت و برگشت در پرواز هواپیما همکاریی‌های لازم را به عمل آوردند.

وی این پرواز را با نام «پرواز همدلی» نام نهاد و گفت: سیاسیون، مسئولان، افراد و شخصیت‌های بزرگی در این شهرستان برای راه‌اندازی این فرودگاه از گذشته تاکنون تلاش کردند که در این روز همه آنان دعوت رسمی خواهند شد و این پرواز همدلی برای ادامه روند همدلی و ایجاد نزدیکی و صمیمیت هر چه بیشتر میان مسئولان و مردم نام گرفته است.

نخستین پرواز هواپیمای فوکر 100 فرودگاه گچساران از ساعت 13 و 25 دقیقه از تهران به گچساران و ساعت 15 و 25 دقیقه از گچساران به تهران صورت می‌گیرد.



تاریخ انتشار : 11 آذر 1391, 00:35



» اخبار مرتبط:

  • پرواز همدلی در آسمان گچساران
  • 6 آذر نخستین پرواز از فرودگاه گچساران به تهران
  • پرواز فوکر 100 در فرودگاه گچساران غرورانگیز است
  • شمارش معکوس برای افتتاح فرودگاه گچساران
  • وقتی باران ببارد از همدلی در گچساران خبری نیست
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود