مشروح اخبار


» همایش بزرگ پیاده روی بزرگداشت آزادسازی خرمشهر در یاسوج



از مهمترین خبرهای ورزشی استان میتوان به سه خبر اشاره کرد اولین خبر اینکه در ادامه مسابقات والیبال جام سرداران و 1800 شهید استان دو دیدار دیگر در شهرهای مختلف استان برگزار گردید +.در گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر عزیزهمایش بزرگ پیاده روی خانواده در یاسوج برگزار میگردد+.با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،جلسه شورای تحول اداری برگزار گردید .......

 
**در ادامه مسابقات والیبال جام سرداران و 1800 شهید استان دو دیدار دیگر در شهرهای مختلف استان برگزار گردید .***
به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد از هفته 22 مسابقات والیبال جام سرداران و 1800 شهید استان دو دیدار دیگر در شهرهای لنده و گچساران برگزار گردید . در اولین دیدار برگزار شده این هفته از مسابقات در سالن ورزشی شهر لنده دو تیم والیبال لنده و چرام به مصاف هم رفتند که در پایان تیم والیبال لنده موفق شد با نتیجه (3بر1 )مهمان خود را با شکست بدرقه کند . در دومین دیدار نیز که در بهمئی برگزار شد تیم والیبال این شهر در سه ست نتیجه را به تیم والیبال گچساران واگذار کرد . در ادامه این مسابقات و از هفته 23 دو دیدار دیگر در شهرهای سوق و گچساران برگزار میگرددو طبق برنامه در سوق تیم والیبال این شهر میزبان تیم دهدشت می باشد و در حساسترین بازی این هفته تیم رده دومی والیبال گچساران میزبان تیم صدرنشین یاسوج می باشد . این دو دیدار روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار میگردد .
در گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر همایش بزرگ پیاده روی خانواده در یاسوج برگزار میگردد
 در گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر همایش بزرگ پیاده روی خانواده در یاسوج برگزار میگردد. این همایش پیاده روی صبح روز جمعه 5/3/91 ساعت 30/7 صبح از ابتدای جاده سلامتی جنب شرکت نفت تا تپه نورالشهدا برگزار خواهد شد . روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان ضمن تبریک به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر از عموم مردم ورزش دوست شهر یاسوج جهت حضور در این همایش پیاده روی دعوت بعمل می آورد . در پایان این همایش به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان جوایز نفیسی همچون دوچرخه ،و وسایل ورزشی اهدا میگردد.ضمن قبل از مراسم قرعه کشی دعای پر فیض ندبه در محل تپه نورالشهدا برگزار خواهد شد.
*با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،جلسه شورای تحول اداری برگزار گردید
،با حضور خاضع مدیر کل ورزش و جوانان استان ،معاونین  و اعضای ستادی اداره کل دومین جلسه شورای تحول اداری در محل این اداره کل برگزار گردید . در این جلسه که در محل مدیریت اداره کل برگزار گردید پیرامون مسایل و مشکلات موجود در اداره کل بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت . زارعی معاونت توسعه منابع و نیروی انسانی اداره کل در این جلسه به مصوبات جلسه قبلی پرداخت و از نظارت وکنترل بیشتر بر هیئتهای ورزشی بانوان خبر داد. فعال سازی پایگاه قهرمانی استان ،نظارت و کنترل بر باشگاههای ورزشی استان از مهمترین مصوبات جلسه قبلی بوده که توسط کارشناسان اداره کل کار اجرایی آن صورت پذیرفته است. خاضع مدیر کل ورزش و جوانان استان در این جلسه ،ضمن تقدیر و تشکر از حضور فعال کارکنان اداره و تلاش جهت توسعه ورز ش استان از برگزاری جلسه روسای ادارات شهرستانهای استان در یکی از شهرستانها با توجه به شرایط جوی خبر داد وخواستار حضور همکاران اداره کل در کلاسهای توجیهی که توسط معاونت اموزش و پژوهش استانداری برگزار میگردند شد . ایشان از تشکیل و راه اندازی صندوق حمایت از کارکنان و راه اندازی سیستم تلفن گویای اداره کل پس از تامین اعتبارات شد . تشویق کارمندان اداره کل در بخشهای اضافه کار و رفاهی از دیگر مصوبات این جلسه بود .



تاریخ انتشار : 2 خرداد 1391, 18:15



» اخبار مرتبط:

  • مهمترین خبرهای ورزشی استان کهگیلویه وبویراحمد
  • مهمترین خبرهای ورزشی استان کهگیلویه وبویراحمد
  • همایش پیاده روی خانواده / شهرداری یاسوج در خانه میزبان تیم سایپا شمال است
  • در گرامیداشت هفته مقام معلم :همایش بزرگ پیاده روی خانواده در یاسوج برگزار میگردد.
  • مهمترین خبرهای ورزشی کهگیلویه وبویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟