مشروح اخبار


» رهبری، موسوی و کروبی را عفو بفرمایند ما که بخیل نیستیم



امام جمعه مشهد گفت: در اخبار خواندم و شنيدم كه در دستگاه دولت عده‌اي گفته‌اند ما مي‌خواهيم از مقام معظم رهبري براي موسوي و كروبي عفو بگيريم. اگر ايشان عفو بفرمايند، ما كه بخيل نيستيم ولي اگر دولت بخواهد با تكيه بر امكانات خود اين كار را انجام دهد اين امر دخالت در وظايف ساير قواست. آيت‌ا... سيداحمد علم‌الهدي در..


امام جمعه مشهد گفت: در اخبار خواندم و شنيدم كه در دستگاه دولت عده‌اي گفته‌اند ما مي‌خواهيم از مقام معظم رهبري براي موسوي و كروبي عفو بگيريم. اگر ايشان عفو بفرمايند، ما كه بخيل نيستيم ولي اگر دولت بخواهد با تكيه بر امكانات خود اين كار را انجام دهد اين امر دخالت در وظايف ساير قواست.
به گزارش راک نیوز ؛ آيت‌ا... سيداحمد علم‌الهدي در گفت‌وگو با آدينه تهران تصريح كرد: مقام معظم رهبري خطاب به اين آقايان فرمودند كه اگر در مساله انتخابات ايرادي داريد از طريق قانون اقدام كنيد. اينكه اين افراد از طريق قانوني اقدام نكردند و اردوكشي خياباني كردند، تجاوز از حد و تجاوز از حق است و مصداق باغي بودن است. وي ادامه داد: مرحوم عسگراولادي سال گذشته در نامه‌اي به بنده نوشتند اين آقايان مفتون شده‌اند و فتان نيستند. بنده در پاسخ به ايشان بيان داشتم كه ممكن است در ابتداي امر اين افراد مفتون شده باشند اما در ادامه كار فتان شدند. چرا كه به عنوان مثال آقاي موسوي 17بيانيه بعد از انتخابات صادر كرد. اينها در روز 16آذر به عكس حضرت امام(ره) در دانشگاه جسارت كردند، در روز قدس شعار «نه غزه، نه لبنان» سر دادند، شعار «جمهوري ايراني» دادند و در تمامي اين مراحل آقاي موسوي بيانيه دادند و اين اعمال را تاييد كردند. حتي زماني كه در روز عاشورا پرچم امام حسين(ع) را آتش زدند باز ايشان بيانيه داد و اين جماعت را مردم خداجوي ناميد. وي ادامه داد: جناب آقاي آيت‌ا... جنتي يك انسان معمولي نيست، يك فقيه است. اگر ايشان نظر فقهي خود را مطرح كردند پاسخ ايشان را باید با استدلال فقهي داد و نه با ناسزا و اهانت. اين امر بطور كلي روش اين افراد است. علم‌الهدي با بيان اينكه در جريان سخنراني 9دي سال88 به موسوي و كروبي و اصلاح‌طلبان و... بزغاله و گوساله نگفته‌ام، افزود: من تنها به آنان گفتم شما كاري كرديد كه عده‌اي بزغاله بيايند و عزاخانه امام حسين(ع) را آتش بزنند و بعد اين آقايان آن همه استدلال قرآني و روايي بنده را ناديده گرفتند و روي همان يك كلمه مانور دادند و گفتند كه به ما توهين شده است. اين روش افراد ناحق است. امام‌جمعه مشهد همچنين با بيان اينكه حصر اين افراد به دستور دادستان بوده است، گفت: اين حصر نه به عنوان عقوبت كار سران فتنه، بلكه دادستان با توجه به ارتباطاتي كه اينان با جريان‌هاي خارجي فتنه‌گر داشتند و به دليل جلوگيري از اين امر دستور حصر را صادر كردند.





تاریخ انتشار : 16 آذر 1392, 07:40



» اخبار مرتبط:

  • حمله شدید روزنامه رسالت به سخنان اخیر موسوی خویینی ها
  • منتظر پيام موسوي و کروبي? هستم
  • رقباي‌ما هم به اندازه ما دلشان براي كشور مي‌سوزد
  • آقای جنتی گفته منظورش هاشمی نبوده
  • ناگفته‌هاي يک راننده از سران سياسي ايران /از هويدا تا موسوي؛
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟