مشروح اخبار


» آیین تجلیل از عوامل اجرایی و برگزار کنندگان ویژه برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در گچساران



 

مدیر آموزش و پرورش گچساران با ارائه گزارشی از برگزاری برنامه‌های ویژه هفته معلم در گچساران عنوان داشت: برگزاری برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در گچساران در مقایسه با سال‌های گذشته باشکوه‌تر و پررنگ‌تر بود.

مرادی برگزاری 11 برنامه شاد و متنوع، توجه به توان اقشار فرهنگی، برقراری ارتباط میان علم، معلم، سلامت و ارزشمداری و دیدار با خانواده معلمان متوفی فرهنگی را از جمله ویژگی‌های برگزاری برنامه‌های پاسداشت هفته معلم عنوان کرد.

وی گفت: بیش از 293 نفر از فرهنگیان و افراد غیر‌فرهنگی با 86 ساعت کار مفید آماده‌سازی برنامه‌های بزرگداشت مقام معلم را بر عهده داشتند.

 

* تجلیل آموزش و پرورش گچساران از خبرنگار فارس

مدیر آموزش و پرورش گچساران عنوان داشت: بر اساس نظر سنجی انجام گرفته توسط آموزش و پرورش گچساران، بیش از 72 درصد از فرهنگیان از برگزاری برنامه‌های بزرگداشت مقام معلم اعلام رضایت داشته‌اند.

وی افزود: حضور 80 درصدی فرهنگیان در برنامه‌های بزرگداشت مقام معلم از دیگر ویژگی‌های شاخص برگزاری برنامه‌های امسال هفته معلم بود.

به گزارش فارس در پایان این مراسم ضمن تجلیل از 270 نفر از عوامل اجرایی و برگزار کنندگان ویژه برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم، از خبرنگار فارس به دلیل حضور فعال، پوشش و انعکاس مطلوب و کامل اخبار و برنامه‌های بزرگداشت مقام معلم تجلیل و قدر‌دانی به عمل آمد.




تاریخ انتشار : 3 خرداد 1391, 09:40



» اخبار مرتبط:

  • پاسداشت معلم در شان معلم/الزام مدیران به گذراندن IDCL
  • معلمان کلاس ششم از امروز به مدرسه رفتند
  • دکترفیاض بخش:تقدیر وتشکر از معلمان صرفابه شعار ومراسم ختم نشود
  • برگزاری کلاس‌های کنکور توسط آموزش و پرورش گچساران
  • سه معلم کهگیلویه و بویراحمد نمونه کشوری شدند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟