مشروح اخبار


» معلمان کلاس ششم از امروز به مدرسه رفتند



 معلمان این پایه در هر روز به میزان شش ساعت در کلاس‌های مهارت و نحوه تدریس کتب جدید‌التألیف حضور می‌یابند.وی با اشاره به لزوم توجه معلمان به نحوه تدریس صحیح کتاب‌های پایه دوم و ششم ابتدایی تصریح کرد: این دوره آموزشی برای معلمان هر پایه به صورت مستقل برگزار می‌شود.


به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، یدالله مرادی ظهر امروز در جمع معلمان پایه دوم و ششم ابتدایی گچساران اظهار کرد: بر اساس دستور وزارت آموزش و پرورش در راستای طرح تحول بنیادین و اجرای طرح 3-3-6، آموزش و پرورش گچساران برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات مطلوبی داشته است.

وی با اشاره به تدریس کتاب‌های جدید‌التألیف پایه دوم و ششم ابتدایی، آموزش معلمان این پایه‌ها را امری لازم و ضروری دانست.

مدیر آموزش و پرورش گچساران نخستین دوره آموزشی معلمان پایه دوم و ششم ابتدایی این شهرستان را شامل آموزش معلمان این پایه‌ها به مدت 12 و 17 روز اعلام کرد.

مرادی بیان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده 100 معلم در پایه دوم و 120 معلم نیز برای تدریس در پایه ششم ابتدایی برای سال تحصیلی جاری آموزش می‌بینند.

وی با اشاره به لزوم توجه معلمان به نحوه تدریس صحیح کتاب‌های پایه دوم و ششم ابتدایی تصریح کرد: این دوره آموزشی برای معلمان هر پایه به صورت مستقل برگزار می‌شود.

مرادی با بیان اینکه آموزش و پرورش گچساران برای اجرای طرح 3-3-6 اقدامات بسیاری انجام داده است، ابراز داشت: دوره آموزشی معلمان پایه ششم ابتدایی در حال برگزاری بوده و به مدت 17 روز ادامه دارد.

وی گفت: معلمان این پایه در هر روز به میزان شش ساعت در کلاس‌های مهارت و نحوه تدریس کتب جدید‌التألیف حضور می‌یابند.



تاریخ انتشار : 14 تیر 1391, 18:34



» اخبار مرتبط:

  • اعتراض معلمان به یک کتاب ششم ابتدایی
  • دانشگاه فرهنگیان راه‌اندازی می‌شود
  • آغاز آموزش اجباری ضمن خدمت مدرسان کتب جدیدالتالیف از 22 مرداد
  • دو درس جدید به پایه ششم ابتدایی افزوده شد
  • امتحانات ششم ابتدایی‌ها «منطقه‌ای» است نه «نهایی»
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟