مشروح اخبار


» دانشگاه فرهنگیان راه‌اندازی می‌شود



وی با بیان اینکه امسال در نظام آموزشی پایه‌ای به نام اول راهنمایی وجود ندارد، افزود: با حذف پایه اول راهنمایی و پایه‌های دیگر در سال‌های بعد، در سال 96 پایه پیش دانشگاهی حذف و نظام آموزش و پرورش در این سال آماده اجرای کامل سیستم 3-3-6 می‌شود.
وی در ادامه گفت:...

 راک نیوز : یدالله مرادی صبح امروز در جلسه هم‌اندیشی حوزه علمیه و آموزش و پرورش با عنوان بهره‌مندی از توانمندی ائمه جمعه و جماعت در راستای تبیین سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که با حضور امام جمعه گچساران و ائمه جماعت مدارس و ادارات این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با معلمان و مدیران آموزش و پرورش کشور در سال 83 پس از شنیدن درد دل‌ها، نگرانی‌ها، کمبودها و مشکلات موجود در سیستم آموزشی، خروجی آموزش و پرورش را با اهداف تعیین شده هم‌خوان ندانستند و خواستار تغییر و تحولی اساسی در نظام آموزش و پرورش شدند.
مرادی ایجاد دانشگاه فرهنگیان را یکی از راهکارهای استفاده از نیروی مناسب و مرتبط با نظام آموزشی تغییر یافته بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش عنوان کرد و اذعان داشت: از مهر ماه سال جاری دانشگاه فرهنگیان راه‌اندازی می‌شود.
وی با اشاره به تغییرات در کتاب‌های تحصیلی پایه اول ابتدایی از سال گذشته بیان داشت: این تغییرات در پایه دوم ابتدایی نیز صورت گرفته و دبیران این پایه در حال گذراندن آموزش‌های لازم برای تدریس این کتاب‌ها هستند.
ایشان با بیان اینکه امسال در نظام آموزشی پایه‌ای به نام اول راهنمایی وجود ندارد، افزود: با حذف پایه اول راهنمایی و پایه‌های دیگر در سال‌های بعد، در سال 96 پایه پیش دانشگاهی حذف و نظام آموزش و پرورش در این سال آماده اجرای کامل سیستم 3-3-6 می‌شود.
م/فارس



تاریخ انتشار : 22 تیر 1391, 20:11



» اخبار مرتبط:

  • معلمان کلاس ششم از امروز به مدرسه رفتند
  • 21 هزار دانش آموز گچسارانی راهی مدرسه می شوند
  • برگزاری کلاس‌های کنکور توسط آموزش و پرورش گچساران
  • امتحانات ششم ابتدایی‌ها «منطقه‌ای» است نه «نهایی»
  • آغاز آموزش اجباری ضمن خدمت مدرسان کتب جدیدالتالیف از 22 مرداد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟