مشروح اخبار


» 80 درصد ساخت و سازهای شهری ممسنی غیرمجاز است



سید جواد هاشمی مهر، سه شنبه در جمع شماری از مسوولان شهرستان ممسنی بیان داشت:باید از این روند جلوگیری شود و شورای شهر و شهرداری ممسنی با اتخاذ تدابیری ، متخلفان را از انجام این کارخلاف بازدارند.

سید جواد هاشمی مهر، سه شنبه در جمع شماری از مسوولان شهرستان ممسنی بیان داشت:باید از این روند جلوگیری شود و شورای شهر و شهرداری ممسنی با اتخاذ تدابیری ، متخلفان را از انجام این کارخلاف بازدارند.
به گزارش راک نیوز ؛ وی افزود: انتظار این است که اعضای شورای شهر و شهردارممسنی برای پیشگیری از این خلاف ، فصلی جدید در ارتباط با مباحث ساخت و ساز شهری تدوین

کنند و با اصلاح اموراداری شهرداری اجازه ندهند کارهای غیرمجاز رواج یابد.

فرماندار ممسنی به برخی از تبعات منفی ساخت و سازهای غیرمجاز اشاره کرد و گفت:بسیاری از مغازه های این شهر به صورت غیرمجاز دایر شده اند و به تبع این تخلف مالکان آنها دراخذ پروانه کسب و پرداخت عوارض کوتاهی می کنند و همین امر موجب شده است که شهرداری درآمدی از این طریق نتواند کسب کند.

هاشمی افزود:اگر قرار باشد یکی از بهترین منابع درآمد زایی شهرداری که همانا ازساخت و سازهای شهری و عوارض تامین می شود ، به دلیل ساخت و سازهای غیر قانونی ، حذف شود ، چگونه می توان شهر را مدیریت کرد؟

فرماندار ممسنی ادامه داد: در حالی که شهرداری درآمدی از این طریق ندارد این نهاد چگونه می تواند مشکلات شهری را اصلاح و ساماندهی کند؟

هاشمی افزود:از سوی دیگر پراکندگی و گستردگی شهر ممسنی موجب شده که فعالیت عمرانی مناسبی در این شهر صورت نگیرد و افزون براین عرضه خدمات در چنین شهری هزینه براست و در چنین شرایطی برای تامین هزینه های شهرداری از محل ساخت و ساز وکسب و عوارض ، جلوگیری از روند ساخت و سازهای غیر مجاز الزامی است.

شهرستان ممسنی به مرکزیت نورآباد در فاصله 158 کیلومتری غرب شیراز واقع شده است.ک/2



تاریخ انتشار : 27 آذر 1392, 01:28



» اخبار مرتبط:

  • "سیدجواد هاشمی" فرماندارشهرستان" ممسنی" شد
  • فرماندار جدید شهرستان ممسنی منصوب شد
  • قطار شهری شیراز کی افتتاح میشود!
  • تجدیدپیمان اعضای شورای اداری شهرستان ممسنی باشهدای انقلاب
  • بابامنیردرممسنی فارس لرزید
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟