مشروح اخبار


» نشست " هم اندیشی برای پیشرفت" در دهدشت



این نشست صمیمی با عنوان  " هم اندیشی برای پیشرفت"  در محل جلسات اداره ورزش و جوانان دهدشت برگزار شد.اسماعیل رضوی پور؛

 هیئت تکواندو شهرستان کهگیلویه ، روز شنبه 30 آذرماه 92 نشستی با حضور پیشکسوتان و صاحب نظران این ورزش برگزار کرد.

این نشست صمیمی با عنوان  " هم اندیشی برای پیشرفت"  در محل جلسات اداره ورزش و جوانان دهدشت برگزار شد.

اسماعیل رضوی پور؛ رئیس هیئت تکواندو شهرستان کهگیلویه، در حاشیه این نشست افزود: بررسی موانع ، مشکلات و ارائه راهکارها برای پیشرفت و رشد هر چه بیشتر این ورزش رزمی در شهرستان از مهمترین اهداف برگزاری این نشست بوده است.

رضا نکویی زاده معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه؛ طی سخنان کوتاهی در این نشست، ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان را باعث آسیب به بحث ورزش و همینطور بحث جوانان دانست. وی همچنین از روی آوردن سیاسیون به بخشهای مختلف ورزش کشور و استان انتقاد کرد .

گفتنی است که ورزش شهرستان در سالهای اخیر ، به علت بی برنامگی ها، کمبود بودجه و سو مدیریت ها علی رغم داشتن پتانسیل های موجود و خوب، دچار رخوت و رکود چشم گیری شده است ، که این مساله زمینه بی انگیزگی ورزشکاران ، باشگاه داران و  تیم داران و به خصوص  به هدر رفتن استعدادهای ورزش در شهرستان  را فرام آورده است .

مطمئناً شکوفایی و رشد استعدادهای جوانی چون ؛ مهدی  یونس فر(قهرمان کشتی)، اسماعیل دژه (ملی پوش فوتسال)، احمد مهرابی زاده (قهرمان پاورلیفتینگ) ، آریا دیده ور(پدیده فوتبال)  و دیگر قهرمانان شهرستان ، نیاز به توجه حداکثری ، برنامه ریزی و جذب بودجه لازم  از طرف مسئولین شهرستان و استان دارد . استعدادهایی که تاکنون علی رغم همه مشکلات و ناهمواری ها ، با هزینه های شخصی خود در مسابقات مختلف حضور پیدا می کردند و باعث افتخار آفرینی برای شهرستان و استانمان شدند.

این در حالی ست که ورزش شهرستان در زمینه جذب اسپانسر های لازم نیز هیچ وقت نتوانسته گامهای خوب و موثری بردارد، تا حداقل کمی از بار مالی وارد بر ورزشکاران و تیم های ورزشی در مسابقات مختلف کاهش یابد.

نشست "هم اندیشی برای پیشرفت"  ابتکاری مثبت و سازنده از طرف هیئت تکواندو شهرستان کهگیلویه بوده است ، که امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد برگزاری این گونه همایشها و برنامه ها از طرف دیگر هیئت های ورزشی شهرستان و استان باشیم./
گزارش /صادق دوپیکر



تاریخ انتشار : 1 دی 1392, 01:07



» اخبار مرتبط:

  • مهم‌ترین مشکل درورزش فوتبال استان نبود اسپانسر میباشد/دربررسی دستاوردهای فوتبال مطرح شد
  • 42 هیئت ورزشی کهگیلویه در خدمت اوقات فراغت دانش آموزان
  • قبایی‌زاده رئیس هیئت بوکس کهگیلویه و بویراحمد شد/کاندید بدون رقیب
  • 20 هیئت فعال ورزشی در بخش لنده مشغول فعالیت است
  • رئیس هیئت فوتبال شهرستان کهگیلویه استعفا کرد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟