مشروح اخبار


» قبایی‌زاده رئیس هیئت بوکس کهگیلویه و بویراحمد شد/کاندید بدون رقیب



برگزاری کلاس‌های مربیگری و داوری در استان و ارتقا بخشیدن به جایگاه ورزشکاران استان در سطح کشور و حضوری فعال در عرصه مسابقات و کسب عناوین قهرمانی و حضور ورزشکاران این رشته ورزشی در تیم‌های ملی و برگزاری منظم مسابقات استانی را از مهم‌ترین اهداف خود در این هیئت برشمرد و از مسئولان استانی و کشوری خواستار حمایت بیشتر از این هیئت شد.

به گزارش  راک نیوز به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان این استان، در مجمع انتخابات ریاست هیئت بوکس استان کهگیلویه و بویراحمد حمید قبایی‌زاده با کسب 15 رای برای مدت چهار سال رئیس این هیئت شد.

بر پایه این گزارش در جلسه مجمع هئیت بوکس استان که به ریاست سیدجواد خاضع مدیرکل ورزش و جوانان این استان و اعضای مجمع در محل سالن جلسات اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار گردید، مدیرکل ورزش و جوانان استان طی سخنانی ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان در این جلسه اظهار داشت: ورزشکاران استان دارای استعدادهای درخشان هستند و ما باید از این استعدادها در راستای توسعه ورزش استان برای رسیدن به مقام‌های کشور استفاده کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان حمایت بیشتر از هیئت‌های ورزشی را سرلوحه کار اداره کل ورزش و جوانان استان دانست و بر تعامل بیشتر هیئت بوکس با شهرستان‌ها و فدراسیون تاکید کرد.

وی از حضور 44 هیئت فعال ورزشی در سطح استان خبر داد و نبود امکانات ورزشی و اسپانسر را مهم ترین مشکلات هیئت‌ها در استان برشمرد.

مدیرکل ورزش و جوانان این استان حفظ قهرمانی را مشکل‌تر از کسب عنوان قهرمانی ذکر نمود و از ورزشکاران خواست در راستای حفظ ارزش‌های دینی تلاش کنند.

خاضع از وارد شدن خیرین در عرصه ورزش استان خبر داد و افزود: تلاش می‌کنیم افرادی را وارد ورزش استان کنیم تا با حمایت از ورزش به عنوان اسپانسر زمینه رشد ورزشکاران استان را فراهم سازیم.

در این نشست حمید قبایی‌زاده تنها کاندیدای تصدی هیئت بوکس استان در این جلسه به تشریح برنامه‌های خود پرداخت و اظهار داشت: در شش ماهه گذشته که به عنوان سرپرست در این هیئت مشغول فعالیت بوده کلاس‌های توجیهی و آموزشی در سطح استان برگزار شده که مهم‌ترین آن برگزاری کلاس ارتقای داوری بوده است.

وی برگزاری مسابقات لیگ بوکس استان تحت عنوان یادواره سرداران و 1800 شهید استان را یکی از کارهای خوب و تاثیر‌گذار در جهت رشد و شناخت استعدادهای ورزشکاران بوکس ذکر نمود و از فعال شدن شش هیئت بوکس در استان در شش ماهه گذشته خبر داد.

قبایی‌زاده تعامل خوب این هیئت با فدراسیون، برگزاری کلاس‌های مربیگری و داوری در استان و ارتقا بخشیدن به جایگاه ورزشکاران استان در سطح کشور و حضوری فعال در عرصه مسابقات و کسب عناوین قهرمانی و حضور ورزشکاران این رشته ورزشی در تیم‌های ملی و برگزاری منظم مسابقات استانی را از مهم‌ترین اهداف خود در این هیئت برشمرد و از مسئولان استانی و کشوری خواستار حمایت بیشتر از این هیئت شد.

در پایان رای‌گیری صورت پذیرفت و حمید قبایی‌زاده با کسب 15 رای برای مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت بوکس استان انتخاب شد.

با سپاس از آرمان قنبر زاده



تاریخ انتشار : 16 خرداد 1391, 18:53



» اخبار مرتبط:

  • مهم‌ترین مشکل درورزش فوتبال استان نبود اسپانسر میباشد/دربررسی دستاوردهای فوتبال مطرح شد
  • 20 هیئت فعال ورزشی در بخش لنده مشغول فعالیت است
  • رئیس هیئت پینگ‌پنگ کهگیلویه و بویراحمدمنصوب شد
  • رئیس هیئت کبدی استان انتخاب شد
  • انتخابات هیئت‌های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد سالم برگزار نمی‌شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟