مشروح اخبار


» عزل یک مدیرکل در کهگیلویه وبویراحمد پس از هشت سال!



وی که در طول دو دوره دولت های نهم ودهم برکرسی این اداره  کل حتی پس از ترکیب دو وزارتخانه هم چنان تکیه زده بود ،حال طی حکمی از سوی وزیر دولت تدبیر وامید رسما از این سمت در هفته آینده خداحافظی میکند.
به گزارش ..


مهندس خیبر بیدارپور که در طول دو دوره دولت های نهم ودهم برکرسی این اداره  کل حتی پس از ترکیب دو وزارتخانه هم چنان تکیه زده بود ،حال طی حکمی از سوی وزیر دولت تدبیر وامید رسما از این سمت در هفته آینده خداحافظی میکند.
بیدارپوردر سه مسوولیت نوسازی و تجهیز مدارس ، مسکن و سهرسازی سابق و راه و شهرسازی ترکیبی در کهگیلویه و بویراحمد سابقه مدیریت دارد.

هفته آینده با حضور مسئولان وزارتخانه راه و شهرسازی و مسئولان استانی جلسه تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری راک نیوز ؛ در حکمی از سوی عباس احمد آخوندی وزیر راه و شهرسازی، "ممتاز جهانگیری" مدیرکل راه و شهرسازی استان شد.

ممتاز جهانگیری با تائید این خبر اظهار کرد: این حکم روز پنجشنبه ۵ دی ماه به من ابلاغ شد.

وی بیان کرد: هفته آینده با حضور مسئولان وزارتخانه راه و شهرسازی و مسئولان استانی جلسه تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

جهانگیری ۵۵ ساله متولد شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا است.

مسئول امور آب زراعی جهاد سازندگی شهرستان بویراحمد تا سال ۶۹، رئیس اداره طرح و برنامه معاونت عمران روستایی جهاد سازندگی استان تا سال ۷۲، معاون عمران و صنایع روستایی جهاد سازندگی استان تا سال ۸۱، معاون عمران و صنایع جهاد کشاورزی استان تا سال ۸۲ و معاون راهسازی اداره کل راه و ترابری تا سال ۸۵ از جمله مسوولیت های ممتاز جهانگیری مدیرکل جدید راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد است.

جهانگیری دارای مدرک تحصیلی کارشناسی رشته عمران است.



تاریخ انتشار : 8 دی 1392, 22:31



» اخبار مرتبط:

  • مسیرتغییرات به راه وشهرسازی رسید/دوانتصاب جدید
  • تودیع مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • انتصاب در اداره کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد
  • کشته شدن معاون راه روستایی کهگیلویه و بویراحمد در سانحه تصادف
  • رئیس اداره راه و شهرسازی کهگیلویه تغییر کرد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟