مشروح اخبار


» اسنقبال بی نظیر مردم گچساران از میهمانان گمنام خود+تصاویر



مراسم تشیع و خاکسپاری شهدای گمنام روز پنجشنبه با حضور مردم و مسئولین این شهرستان از میدان امام(ره) آغاز شد و تا پارک نفت محل خاکسپاری این شهدا ادامه پیدا کرد.

در این مراسم معنوی که با..


مراسم تشیع و خاکسپاری شهدای گمنام روز پنجشنبه با حضور مردم و مسئولین این شهرستان از میدان امام(ره) آغاز شد و تا پارک نفت محل خاکسپاری این شهدا ادامه پیدا کرد.

در این مراسم معنوی که با نظم و شکوه خاصی برگزار شد مرد و زن، پیر و جوان، کودک و سالخورده با شوری وصف ناشدنی در حالی به بدرقه شهدای خود آمده بودند که در سوگ هشتمین اختر تابناک ولایت و امامت امام رضا(ع) داغدار بودند.

مردم شهید پرور و همیشه در صحنه گچساران با حضور پرشور خود در این مراسم نشان دادند یاد و خاطره شهدای انقلاب هیچگاه از ذهنشان فراموش نخواهد شد.
به گزارش خبرنگار راک نیوز ؛ امام جمعه گچساران در مراسم خاکسپاری این شهدا اظهار داشت: مردم گچساران در این مراسم ثابت کردند همانطور که در دوران دفاع مقدس این شهر را با نام معبر شهدا می شناختند امروز پاسداری خون شهدا را به خوبی انجام می دهند.

alt



گفتنی است روز گذشته غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان این مرز و بوم از همه مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد خواست تا همانند همیشه حضوری پرشور در میثاق با آرمانهای امام راحل، منویات  مقام معظم رهبری و شهیدان والا مقام  داشته و در مراسم خاکسپاری شهیدان گمنام شرکت بعمل آورند. در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

همين تربت پاک شهيدان است که تا قيامت زيارتگاه عاشقان و عارفان و دل سوختگان و دارالشفای آزادگان است. امام خمينی (ره)

مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد

همگان آموخته ایم که راه مقابله با ترفندها و دسیسه های جدید بدخواهان نظام اسلامی مان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان این مرز و بوم است و در همین راستا برگزاری یادواره‌های شهدا و پاسداشت خون پاکشان، در حقیقت تجلیل از ارزش‌هایی است که قشر جوان جامعه تشنه آشنایی بیشتر با آن هستند.

امروزه در جای جای میهنمان-و بخصوص استان عزیزمان-نام مقدس شهید زینت بخش کوچه‌ها و خیابان های این خطه شده، و امید است که یاد و خاطرشان نیز مدام زینت بخش قلبهایمان باشد.

 

alt



بی شک حضور باشکوه و گسترده مردم انقلابی استانمان در مراسم خاکسپاری شهیدان گمنام که عطر حضورشان شهرستان گچساران را معطر ساخته، میثاق مجددی با آرمان های امام راحلمان، منویات مقام معظم رهبری و تداوم راه شهدای سرافراز هشت سال دفاع مقدس است.

alt



alt



تاریخ انتشار : 12 دی 1392, 19:01



» اخبار مرتبط:

  • نخستین یادواره شهدای گمنام گچساران برگزار می‌شود
  • فرزندان امام راحل فردا میهمان مردم شهرستان باشت هستند
  • شهدای گمنام در آغوش مردم لنده
  • برگزاری مراسم تحویل سال نو در گلزار شهدای کهگیلویه
  • اولین یادواره شهدای مخابرات و بیسیم چی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟