مشروح اخبار


» اولین یادواره شهدای مخابرات و بیسیم چی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد



اولین یادواره شهدای مخابرات و بیسیم چی استان کهگیلویه و بویراحمد صبح شنبه، 6 مهر ماه با حضور استاندار، فرمانده سپاه فتح، مسئولان نظامی و انتظامی، خانواده شهدا، جانبازان و اقشار مختلف مردم در حسینیه ثارالله یاسوج برگزار شد.

همچنین سردار یونس امیری، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم گفت: این یادواره به نام شهدای سرافراز با عزت است، شهدا کسانی بودند که خدا، پیامبر اکرم (ص)، اسلام و امامان معصوم را خوب شناختند و آنها دین مبین اسلام، فرهنگ عاشورا و سید شهدا را خوب شناختند و عشق ورزیدند.

وی با بیان این مطلب که به گفته مقام معظم رهبری خانواده معظم شهدا چشم و چراغ جامعه هستند، افزود: نام شهدا همانند ستاره می‌درخشد و شهدا با جانفشانی و ایثارگری‌های خود لیاقت نامگذاری این مقام را دارند و همواره باید یاد و خاطره آنها را گرامی بداریم.

سردار امیری بابیان این مطلب که نام شهید را به هر کسی لقب نمی دهند، اظهار کرد: هر کسی در جنگ وظیفه خاصی داشت که نقش بیسیم‌چی در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز بر همگان نیز روشن بود و پا به پای فرمانده و تخریب‌چی در زیر آتش گلوله به قلب دشمن می‌رفتند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نقش بیسیم‌چی در دوران دفاع مقدس نقشی بی‌بدیل بود و تماس و ارتباط در جنگ برای رزمندگان همچون دو چشم بود که اگر نداشتیم مشکلاتی خاص بوجود می‌آمد.

لازم به ذکر است که در پایان یان مراسم از خانواده 12 شهید مخابرات و بیسیم چی استان کهگیلویه و بویراحمد با اهداء لوح سپاس تجلیل شد.





تاریخ انتشار : 6 مهر 1392, 22:11



» اخبار مرتبط:

  • یادواره 58شهید بخش چاروسا در شهرستان کهگیلویه برگزار می شود
  • دیدار و سرکشی از خانواده شهدای دهستان راک
  • يادواره «شهدای مخابرات بيسيم‌چی» در ياسوج برگزار می‌شود
  • تغییرات در سپاه شهرستان های باشت و لنده
  • سرهنگ پاسدار "درفشی" مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟