مشروح اخبار


» يادواره «شهدای مخابرات بيسيم‌چی» در ياسوج برگزار می‌شود



فرمانده سپاه فتح كهگيلويه و بويراحمد از برگزاری يادواره شهدای مخابرات بيسيم‌چی برای اولين بار 6 مهرماه جاری در حسينه ثارالله ياسوج خبر داد.

سردار يونس اميری، ظهر امروز، 24 شهريورماه در نشست خبری به‌مناسبت هفته دفاع مقدس، افزود:هفته دفاع مقدس يادآور تمام دلاورمردی‌ها و از خودگذشتگی‌های مردم در جهت حفظ دستاوردهای ايران اسلامی است.

وی اظهار كرد:رژه با‌‌اقتدار نيروهای مسلح، بسيج و انتظامی در سطح استان و شهرستان‌ها، مستندسازی عمليات ثامن‌الائمه در دهكده دفاع مقدس ياسوج، برپايی نمايشگاه با چينش و تجهيزات نظامی، نمايش گذاشتن نقش بسيج و سازندگی، نمايش عمران سپاه و بسيج‌، قرارگاه خاتم انبياء، ديدار با خانواده شهداء، برگزاری شب شعر با موضوع دفاع مقدس، برگزاری برنامه عفاف و حجاب، نقش زنان در صيانت از دفاع مقدس، ديدار با نماينده ولی فقيه در استان، ديدار با امام جمعه ياسوج، بازگشايی مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌ها، برگزاری پدافند غير عامل، برپايی برنامه روز سرباز، عطرافشانی گلزار شهداء و زنگ حماسه و مقاومت در مدارس از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان است.

فرمانده سپاه فتح كهگيلويه و بويراحمد بيان كرد:يادواره شهدای مخابرات بيسيم‌چی برای اولين‌بار 6 مهرماه سال‌جاری در حسينه ثارالله ياسوج برگزار می‌شود.

سردار اميری عنوان كرد:رزمندگان اسلام از حان خود گذشتن و در روزهای سخت جنگ همه پای كار آمدند چه آن‌هايی كه توان دفاع نداشتند از طريق مالی جنگ را پشتيبانی كردند و برای دفاع از ولايت و امامت دفاع مقدس نقش‌آفرينی زيبايی داشتند.

وی تصريح كرد:اعتقادی و ايمان خاصی كه رزمندگان اسلام به خدای خود داشتند برای پاسداری از اسلام ايستادند و حماسه‌سازی و باوردينی رزمندگان اسلام مكتب عاشورا را در جای جای جبهه‌ پيدا بود و با ده‌ها اشك خون رزمندگان اسلام نقش موثر و تعيين‌كننده‌ای داشتند.

فرمانده سپاه فتح كهگيلويه و بويراحمد خاطرنشان كرد:رزمندگان با حمايت مالی پداران، مادران و همسران خود در دوران دفاع مقدس و با از خودگذشتگی‌ها موجب شد تا برگ زرين ديگزی برای هميشه در تاريخ اسلام جاودانه بماند.

سردار اميری اضافه كرد:در هفته دفاع مقدس خواستار حضور اصحاب رسانه در دهكده دفاع مقدس هستيم تا برنامه‌های اين هفته را به‌نحو احسن انعكاس دهند.




تاریخ انتشار : 24 شهریور 1392, 14:34



» اخبار مرتبط:

  • اولین یادواره شهدای مخابرات و بیسیم چی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • نشست ستاد اجرايي بزرگداشت هفته دفاع مقدس درچاروسا
  • برگزاری رژه نیروهای مسلح در دهدشت
  • 30 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در کهگیلویه اجرا می شود
  • سرهنگ پاسدار "درفشی" مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود