مشروح اخبار


» دیدار و سرکشی از خانواده شهدای دهستان راک



جمعی از مسئولان شهرستان امشب به دیدار تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای دهستان راک رفتند.

در این مراسم که....


به مناسبت هفته دفاع مقدس مسئولان شهرستان کهگیلویه با تعدادی از خانواده شهدای دهستان راک دیدار و به بررسی مشکلات آنها پرداختند.

خبرگزاری فارس: دیدار و سرکشی از خانواده شهدای دهستان راک

 

به گزارش پایگاه خبری راک نیوز؛  جمعی از مسئولان شهرستان امشب به دیدار تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای دهستان راک رفتند.

در این مراسم که فرماندار، امام جمعه، مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرمانده سپاه و منطقه انتظامی شهرستان حضور داشتند از 5 خانواده شهید در دهستان راک سرکشی و مشکلات آنها مورد بررسی قرار گرفت.

بهنام صمدی‌فرد در حاشیه این دیدار با اشاره به هفته دفاع مقدس زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی را یکی از مهمترین وظیفه مسئولان برشمرد و اظهار داشت: خانواده شهیدان افتخار جامعه هستند و جایگاه این بزرگواران باید در جامعه حفظ شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه صبر و استقامت خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران را ستودنی خواند و افزود: همواره باید پیروی از تفکر شهیدیان را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

صمدی‌فرد با بیان اینکه دهستان راک 9 شهید والا مقام تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است ابراز داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و در راستای گرامیداشت خانواده شهیدان با حضور مسئولان شهرستان از 5 خانواده شهید سرکشی به عمل آمد.

وی سرکشی از خانواده شهدا را وظیفه همه مسئولان دانست و افزود: در این دیدار بررسی مشکلات این خانواده‌های معظم از سوی مسئولان در دستور کار قرار گرفت.

این مسئول ادامه داد:خانواده شهدا با دل سرشار از ایمان و خوشنودی از شهادت فرزند خود به جامعه ما آبرو اعتبار بخشیدند.

صمدی‌فرد هم‌چنین از برگزاری یادواره شهدای ارتش شهرستان در روز پنج‌شنبه خبر داد و گفت: این یادواره با حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران شهرستان‌های کهگیلویه، چرام و لنده برگزار خواهد شد.

این مسئول زمان برگزاری یادواره را چهارم مهرماه جاری عنوان کرد و ابراز داشت: این یادواره به همت تیپ 37 زرهی شیراز و در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت برگزار می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس برشمرد و تصریح کرد:  گلزارهای شهدا در سطح شهرستان روز پنج‌شنبه ساعت 3 عصر همزمان با سراسر کشور غبارروبی می‌شود.

به گفته صمدی‌فرد بعد از غبارروبی گلزار شهدا دعای پر فیض توسل در جوار شهدای گمنام واقع در تپه نورالشهدا قرائت خواهد شد. 



تاریخ انتشار : 2 مهر 1392, 00:15



» اخبار مرتبط:

  • یادواره 58شهید بخش چاروسا در شهرستان کهگیلویه برگزار می شود
  • یادواره نخستین شهید انقلاب در دهدشت برگزار می‌شود
  • نخستین یادواره شهدای گمنام گچساران برگزار می‌شود
  • سرپرست بنیاد شهید بویراحمد منصوب شد
  • اولین یادواره شهدای مخابرات و بیسیم چی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟