مشروح اخبار


» یادواره نخستین شهید انقلاب در دهدشت برگزار می‌شود



بهنام صمدی‌فرد عصر دیروز در کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر شهرستان کهگیلویه، برنامه‌های این کمیته را تشریح کرد.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه دهه فجر را سرآغاز طلوع اسلام و مقطع رهایی ملت ایران از ظلم استکبار خواند و اظهار داشت: دهه پر فروغ فجر بخشی از تاریخ ایران اسلامی است که گذشته را از آینده جدا کرده است.

صمدی‌فرد تصریح کرد: در فجر انقلاب، اسلام تولد دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه‌ای تعیین‌کننده و ماندگار است و باید با عظمت و شکوه پاسداشت شود.

این مسئول تبیین دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی در دهه فجر را لازم دانست و با بیان اینکه استقلال، اقتدار و عزتمندی ملت ایران از مهمترین دستاوردهای انقلاب است، ابراز داشت: نظام اسلامی در طول این مدت در عرصه‌های مختلف علمی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جهش عظیمی داشته است.

صمدی‌فرد از دهه فجر به عنوان فرصتی مغتنم برای تداعی اهداف و برکات انقلاب و ارج نهادن به منزلت و جایگاه والای انقلاب در جهان یاد کرد و گفت: اکنون نظام جمهوری اسلامی ایران به پشتیبانی مردم و نعمت گرانقدر ولایت فقیه با قدرت و صلابت در مقابل زیاده‌خواهی‌های نظام سلطه ایستاده است.

وی از برگزاری برنامه‌های متنوع در دهه پرشکوه فجر انقلاب در دهدشت خبر داد و افزود: پاسداشت یاد و خاطره نخستین شهید انقلاب در کهگیلویه از مهمترین برنامه‌های تدارک دیده کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر کهگیلویه به شمار می‌رود.

صمدی‌فرد در ادامه ابراز داشت: همزمان با غبارروبی گلزارهای مطهر شهدا در سطح شهرستان، یادواره روحانی شهید سید علی نورالدینی در گلزار شهدای دهدشت برگزار خواهد شد.

وی برگزاری مراسم شب شعر و خاطره با حضور خانواده‌های شهیدان را از دیگر برنامه‌های این دهه برشمرد و گفت: جشن بزرگ انقلاب با حضور ایثارگران و اقشار مختلف مردم از دیگر برنامه‌های کمیته ایثارگران کهگیلویه است.

صمدی‌فرد نواختن زنگ انقلاب، برپایی ایستگاه نقاشی با موضوع انقلاب و زنگ انشا با موضع ایثار و شهادت را از جمله برنامه‌های آموزش و پرورش دهدشت برشمرد و تصریح کرد: 130 گلزار شهدا در سطح شهرستان نیز غبارروبی خواهند شد.




تاریخ انتشار : 24 دی 1392, 09:32



» اخبار مرتبط:

  • یادواره 58شهید بخش چاروسا در شهرستان کهگیلویه برگزار می شود
  • دیدار و سرکشی از خانواده شهدای دهستان راک
  • سرکشی مسئولان کهگیلویه از خانواده شهدا در دهدشت
  • برگزاری رژه نیروهای مسلح در دهدشت
  • اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنده افتتاح شد + تصاویر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟