مشروح اخبار


» یادواره 58شهید بخش چاروسا در شهرستان کهگیلویه برگزار می شود



رییس بنیاد شهید شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه گفت: یادواره 58شهید بخش چاروسا در شهرستان کهگیلویه برگزار می شود.

بهنام صمدی فرد در گفت و گو با خبرنگار


رییس بنیاد شهید شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه گفت: یادواره 58شهید بخش چاروسا در شهرستان کهگیلویه برگزار می شود.

به گزارش راک نیوز؛  بهنام صمدی فرد در گفت و گو با خبرنگاران،  با شاره به این مطلب که محوریت بنیاد شهید فرهنگی است با اشاره به این مطلب که زنده نگه داشتن یادشهدا از مهمترین هدف برگزاری این یادواره ها است، افزود: سرکشی از خانواده های شهدا و برگزاری برنامه های فرهنگی در این یادواره صورت می گیرد.

وی به کمبود اعتبار در سال جاری اشاره و اظهار کرد: اولین یادوآوره در سال جاری برگزار می شود.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: شهدا کسانی بودند که خدا، پیامبر اکرم (ص)، اسلام و امامان معصوم را خوب شناختند و آنها دین مبین اسلام، فرهنگ عاشورا و سید شهدا را خوب شناختند و عشق ورزیدند.

صمدی فرد تصریح کرد: نام شهدا همانند ستاره می‌درخشد و شهدا با جانفشانی و ایثارگری‌های خود لیاقت نامگذاری این مقام را دارند و همواره باید یاد و خاطره آنها را گرامی بداریم.

وی ادامه داد: شهدای گرانقدر این نظام، دین بزرگی بر گردن ما دارند و دشمنان اسلام بدانند شهدا ذخایر معنوی ملت و نظام محسوب می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایسنا؛ این یادواره در 12 آذر ماه در شهر قلعه رئیسی مرکز بخش چاروسا از توابع شهرستان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.



تاریخ انتشار : 6 آذر 1392, 22:20



» اخبار مرتبط:

  • اولین یادواره شهدای مخابرات و بیسیم چی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • دیدار و سرکشی از خانواده شهدای دهستان راک
  • یادواره سرداران و 411 شهید کهگیلویه با مداحی حاج صادق آهنگران در دهدشت
  • یادواره نخستین شهید انقلاب در دهدشت برگزار می‌شود
  • سرپرست بنیاد شهید بویراحمد منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟