مشروح اخبار


» سرپرست بنیاد شهید بویراحمد منصوب شد



ظهر امروز و طی مراسمی با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد، سید محمد ذاکریان‌زاده به عنوان سرپرست بنیاد شهید شهرستان بویراحمد منصوب و از خدمات چهار ساله سید بهادر کریمی تقدیر شد.

در این مراسم سید مصطفی مهدی با بیان این‌که در نظام جمهوری اسلامی بالاترین خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران است، اظهار کرد: کارکنان بنیاد شهید بیش از همه اجر و ثواب معنوی نزد پروردگار خواهند داشت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این‌که رشادت‌های مردم استان در هشت سال دفاع مقدس در سطح کشور کم‌نظیر است، افزود: این امر وظیفه ما را در قبال خانواده بزرگ ایثارگری دو چندان می‌کند.

مهدی تصریح کرد: باید قدردان چنین مردمی بود و در راه خدمت به آن‌ها منتی بر دوش مردم نگذاریم و به همین خاطر وظیفه داریم که خانواده شهدا و ایثارگران را در هر لحظه و هر زمان از یاد نبریم.

این مسئول در ادامه با بیان این که مسئولیت‌ها و مناصب همه برای خدمت است، گفت: اگر رویکرد خدمت داشته باشیم ترک مناصب همواره آسان خواهد بود و در بدنه بنیاد شهید نیز این تفکر حکمفرماست.

وی با قدردانی از خدمات چهار ساله سید بهادر کریمی از تلاش‌های بی‌وقفه وی برای خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران تقدیر کرد و از ذاکریان‌زاده خواست با همه توان در راه رفع مشکلات خانواده بزرگ ایثارگران این شهرستان انجام وظیفه کند.

ذاکریان‌زاده پیش از این رئیس دفتر مدیرکل و و همچنین در دوره‌ای کارشناس مسئول امور حقوقی این اداره‌کل بوده است.

کریمی نیز به عنوان مشاور مدیرکل بنیاد شهید این استان منصوب شد.




تاریخ انتشار : 12 اسفند 1391, 20:00



» اخبار مرتبط:

  • سیدمصطفی مهدی مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد شد
  • فرار مدیران یا بی رغبتی به ماندن /مدیرکل بنیا دشهید هم رفت
  • اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنده افتتاح شد + تصاویر
  • یادواره 58شهید بخش چاروسا در شهرستان کهگیلویه برگزار می شود
  • سرکشی مسئولان کهگیلویه از خانواده شهدا در دهدشت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟