مشروح اخبار


» سرکشی مسئولان کهگیلویه از خانواده شهدا در دهدشت



در آستانه 22 اسفند «روز شهدا» عصر امروز رئیس و پرسنل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه با امام جمعه دهدشت دیدار کردند.

حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی در جمع آنان با تبریک فرارسیدن روز شهدا اظهار دا در آستانه 22 اسفند «روز شهدا» عصر امروز رئیس و پرسنل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه با امام جمعه دهدشت دیدار کردند.

حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی در جمع آنان با تبریک فرارسیدن روز شهدا اظهار داشت: روز بزرگداشت شهدا باید به اذهان عمومی یادآوری شود.

امام جمعه دهدشت با تبیین جایگاه شهادت از شهدا به انسان‌های مخلص یاد کرد و افزود: یاد و خاطره بزرگ مردان عرصه نبرد باید همواره در دل‌ها زنده بماند.

حسینی با اشاره به فرموده امام راحل که خون شهدا را امتداد خون شهیدان کربلا خواند، ابراز داشت: امروز نیز بنیاد شهید موظف به پیام‌رسانی اهداف شهیدان به مردم است.

وی هدف از تأسیس بنیاد شهید را نگاه ویژه بنیانگذار کبیر انقلاب به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نیز تکریم ایثارگری عنوان کرد.

حسینی با اشاره به فرمان امام مبنی بر تشکیل بنیاد شهید پس از بسیج، بنیاد و بسیج را لازم و ملزوم یکدیگر خواند و خاطرنشان کرد: تأسیس بنیاد شهید در اوایل انقلاب نشان از رویکرد و تفکرات سیستماتیک بنیان‌گذار انقلاب و جمهوری اسلامی دارد.

امام جمعه دهدشت تکریم خانواده شهدا را پاسداری از انقلاب و ترویج فرهنگ جهاد دانست و گفت: رسیدگی به خانواده شهدا و نشر فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

به گزارش فارس در پایان این دیدار به مناسبت فرارسیدن 22 اسفند سالروز گرامیداشت مقام شهدا، از خانواده شهیدان؛ محمد طلا جاوید، جهان‌بخش اقبلالیان نژاد و اسماعیل شادباش در دهدشت سرکشی و مشکلات آن‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

در این سرکشی که امام جمعه دهدشت، فرماندار کهگیلویه، فرمانده سپاه ناحیه و فرمانده انتظامی،رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان حضور داشتند مشکلات خانواده شهدا مورد رسیدگی مسئولان قرار گرفت




تاریخ انتشار : 22 اسفند 1392 04:12



» اخبار مرتبط:

  • اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنده افتتاح شد + تصاویر
  • یادواره 58شهید بخش چاروسا در شهرستان کهگیلویه برگزار می شود
  • دیدار و سرکشی از خانواده شهدای دهستان راک
  • سرپرست بنیاد شهید بویراحمد منصوب شد
  • شهادت سردار درویش شریفی مورد تایید قرار گرفت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler