مشروح اخبار


» اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنده افتتاح شد + تصاویر



 راک نیوز: عصر امروز با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مدیران استانی و شهرستان اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنده افتتاح و استقرار یافت.

مصطفی مهدی در آئین افتتاح اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنده با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر یادآور دلاورمردان باصلابت ایران اسلامی است که ظلم و ستم را تحمل نکردند و دربرابر رژیم منحوس پهلوی ایستادگی کردند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای رسیدن به دهه فجر و بارور شدن انقلاب شهدای بسیاری تقدیم نظام و انقلاب شده و این نظام با آبیاری شدن با خون شهدا انسجام و وحدت را در کشور حکمفرما ساخت.

وی یادآور شد: استقلال و آزادی ما مرهون صلابت و ایستادگی شهدا و جانبازان در برابر توطئه‌های دشمنان است.

مهدی با اشاره به مأموریت اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال 57 به دستور امام خمینی(ره) راه‌اندازی شد تا خانواده‌ها و فرزندان شهدا با فراغ بال بهتر بتوانند به زندگی و معیشت خود ادامه دهند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان کهگیلویه و بویراحمد رسیدگی به خانواده‌ شهدا را عاملی در جهت حفظ ارزش‌های انقلاب و فرهنگ شهید و شهادت در جامعه خواند و گفت: خدمتگزاری و هم انس بودن با شریف‌ترین انسان‌های جامعه سعادتی است که در جهت رشد و ارتقاء سطح کمی و کیفی زندگی خانواده شهدا برای مسئولان پیش می‌آید.

وی گفت: پایبندی به نظام و ارزش‌های انقلاب و شهدا ست که جامعه را در برابر توطئه‌های مختلف دشمنان واکسینه می‌کند.

مهدی در ادامه به سیر مراحل اخذ مجوز اداره بنیاد شهید لنده اشاره کرد و گفت: با توجه به شهرستان شدن لنده درخواست اخذ مجوز در سال گذشته داده شد و خواستار راه‌اندازی این اداره بودیم که در دی‌ماه امسال با اخذ این مجوز و اعلام ساختار اداری این اداره توفیق راه‌اندازی و افتتاح اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران در دهه فجر  حاصل شد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: امروز اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنده با 3 نیرو آغاز به کار خواهد کرد.فارس

alt

alt

alt

alt




تاریخ انتشار : 15 بهمن 1392, 22:24



» اخبار مرتبط:

  • سیدمصطفی مهدی مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد شد
  • سرپرست بنیاد شهید بویراحمد منصوب شد
  • فرار مدیران یا بی رغبتی به ماندن /مدیرکل بنیا دشهید هم رفت
  • یادواره 58شهید بخش چاروسا در شهرستان کهگیلویه برگزار می شود
  • شهادت سردار درویش شریفی مورد تایید قرار گرفت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟