مشروح اخبار


» در حق فغانی بی عدالتی شده /دواربحرینی با لابی انتخاب شد.



درحالیکه داور بين‌المللي فوتبال ايران پس از انتخاب به عنوان داور ذخيره جام جهاني برزيل گفت: توقع داشتم به عنوان داور اصلي در جام جهاني باشم اما همين که به عنوان داور ذخيره انتخاب شدم، موفقيتي است که به همه جامعه داوري تعلق دارد، اما نوذر رودنیل در اظهار نظری به این انتخاب بی عدالتی در AFC را...


درحالیکه داور بين‌المللي فوتبال ايران پس از انتخاب به عنوان داور ذخيره جام جهاني برزيل گفت: توقع داشتم به عنوان داور اصلي در جام جهاني باشم اما همين که به عنوان داور ذخيره انتخاب شدم، موفقيتي است که به همه جامعه داوري تعلق دارد، اما نوذر رودنیل در اظهار نظری  این انتخاب  را نوعی بی عدالتی در نوع نگاه AFC  دانست.
به گزارش پایگاه خبری راک نیوز ؛ این مدرس داوری فوتبال کشور درگفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما در واکنش به انتخاب گروه داوری کشورمان بعنوان ذخیره جام جهانی گفت : درحالیکه علیرضا فغانی از دواران بدون اشتباه میباشد واز گزینه های داوری درجام جهانی 2014 برزیل بوده اما متاسفانه  داوربحرینی جایی فغانی ،کامرانی فرد وسخندان را گرفت.
نوذر رودنیل قدرت مسئولان بحرینی درکنفدراسیون فوتبال آسیا را در این انتخاب تامل برانگیز بدون تاثیر ندانست .
رئیس کمیته آموزش داوران بهبهان خوزستان درادامه افزود : فغانی از نظر تسلط بربازی دوندگی و سایر فاکتورهای داوری بر نواف شکرالله بحرینی ارجعیت داشت.
رودنیل این انتخاب را نوعی بی عدالتی در نگاه وعملکرد AFC  دانست و از عدم حضور احتمالی تیم داوری کشورمان در دربرزیل  ابراز تاسف نمود.
گفتنی است

فغاني در حالي به عنوان داور ذخيره جام جهاني انتخاب شده که پيش از اين چهار داور به نام‌هاي روشن ايرماتوف از ازبکستان، يوئيچي نيشيمورا از ژاپن، بنجامين ويليامز از استراليا و علي حمد از امارات به عنوان شانس‌هاي اصلي حضور در جام جهاني مطرح بودند اما با مصدوميت داور اماراتي، شانس تيم پنجم يعني تيم ايراني بيشتر از ساير تيم‌هاي داوري بود.

نکته جالب توجه در انتخاب داوران جام جهاني اين است که به جاي فغاني و کمک‌هايش نواف شکرالله از بحرين به همراه داوران ژاپني، استراليايي و ازبکستاني راهي برزيل شدند. با توجه به اينکه رييس کنفدراسيون فوتبال آسيا، شيخ سلمان بحريني است، اين انتخاب جاي تامل زيادي دارد.

 



تاریخ انتشار : 26 دی 1392, 23:49



» اخبار مرتبط:

  • بازیکن قطری باید اخراج میشد/عبدالبشیر نمره قبولی گرفت
  • "عبدالبشیر" سنگاپوری داور بازی قطر با ایران شد
  • کمک دوم دیدار ایران -ازبکستان محروم میشود
  • پنالتی پرسپولیس صحیح بود
  • برگزاری کلاس داوری درجه 3فوتبال درگچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود