مشروح اخبار


» بازیکن قطری باید اخراج میشد/عبدالبشیر نمره قبولی گرفت



یک کارشناس داوری: بازیکن شماره 6قطر باید اخراج میشد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی راک نیوز ؛نوذر رودنیل در گفتگوی اختصاصی با این رسانه در کارشناسی دیدار تیم های فوتبال کشورمان باقطر ،قضاوت عبدالبشیر سنگاپوری را قابل قبول دانست .
مدرس داوری کشورمان در ابتدا ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام کاظم وگرامیداشت یاد ونام امام وقیام 15 خرداد ، پیروزی  فوتبالیست های ملی را به جامعه ورزشی ،فدراسیون ومردم کشورمان تبریک گفت.

altرودنیل قضاوت داور سنگاپوری را در نیمه اول صحیح وبدون اشتباه ارزیابی کرد .وی از تصمیم گیری بجا ومنطقی  این داور در دو صحنه که یکی در پی حرکت شجاعی با بازیکن قطری در محوطه جریمه ما برخوردی رخ داد و بازیکن قطری پای خود را در مسیر بازیکن ما قرار داده وعبدالبشیر بدلیل جایگیری مناسب وتسلط بر صحنه توانست منطقی به ادامه بازی  دستور دهد.
رئیس اسبق آموزش داوران کهگیلویه وبویراحمد  اشتباه کمک داور در تصمیم برای پرچم زدن قبل  ازبه اوت رفتن توپ  را قابل ذکر دانست .
نوذر رودنیل برخلاف برخی اظهار نظر ها در مورد افساید های گرفته شده معتقد است تمامی افسایدهای گرفته شده صحیح بوده است .رئیس کمیته آموزش داوران بهبهان (خوزستان) خطای عمد بازیکن قطری را مستحق دریافت کارت قرمز میدانست که عبدالبشیر صرف نظر کرد والبته در دو صحنه میتوانست به بازیکنان ما  کارت بدهد .
کارشناس داوری کشورمان  شیرجه احمدی برای تصاحب توپ را عاری از خطا دانست.

رودنیل برای صعود مستقیم تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی برزیل  آرزوی  موفقیت نمود.



تاریخ انتشار : 15 خرداد 1392, 19:19



» اخبار مرتبط:

  • اشتباه ناشی که باعث بروز اشتباهی دیگر شد
  • یک کارشناس داوری کشور :گردان باید اخراج میشد
  • اشتباه ناشی که باعث بروز اشتباهی دیگر شد
  • اشتباه ناشی که باعث بروز اشتباهی دیگر شد
  • پنالتی پرسپولیس صحیح بود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟