مشروح اخبار


» انتقاد استاندار کهگیلویه از کم‌توجهی وزارت ورزش و حوانان نسبت به ورزشگاه15 هزار نفری ياسوج



استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما با مسوولان وزارت خانه صحبت کردیم و خواهش کردیم که وقت بگذارند و به استان بیایند تا مشکلات اجرایی ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج بررسی شود که با بی توجهی مسوولان وزارت ورزش خواهان یک کارشناس از این وزارت خانه شدیم که متأسفانه کارشناسی را برای بازدید از این پروژه عظیم به استان نفرستادند.

راک نیوز : استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما با مسوولان وزارت خانه صحبت کردیم و خواهش کردیم که وقت بگذارند و به استان بیایند تا مشکلات اجرایی ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج بررسی شود که با بی توجهی مسوولان وزارت ورزش خواهان یک کارشناس از این وزارت خانه شدیم که متأسفانه کارشناسی را برای بازدید از این پروژه عظیم به استان نفرستادند.

 

اکبر نیکزاد که در حاشیه بازدید ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، افزود: از وزیر ورزش و جوانان دو خواسته داریم اول اینکه اگر مقدور است، وقت بگذارند تا این ورزشگاه هرچه سریعتر کامل شود و به مردم تقدیم شود که در صورتی که توان رسیدگی به استان را ندارند امورات اجرایی استان را به ما در استان کهگیلویه و بویراحمد بسپارند تا ما خود مراحل تکمیل این ورزشگاه را به عهده بگیریم.

وی تصریح کرد: خواسته دیگر ما از وزارت ورزش و جوانان این است که یک کارشناس به استان اعزام کنند که روند پیشرفت استادیوم را کاملاً کارشناسانه زیر نظر بگیرد و دست ما را بگیرد که استادیوم به سرمنزل نهایی برسد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: کار سنگین و بزرگی در ورزشگاه یاسوج انجام شده اما با گرم شدن هوا و چند بار کار چمن زنی، هنوز چمن این ورزشگاه با مشکل روبرو است که باید دوباره بازنگری شود.

نیکزاد بیان کرد: از مجموع 15 هزار صندلی خریداری شده برای این ورزشگاه حدود 1500 صندلی هنوز نصب نشده و بقیه صندلی‌ها نصب شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سکوی شرقی این استادیوم کاملاًٌ تکمیل شده اما سکوی غربی رختکن‌ها و اتاق داوران نیاز به کار و زمان برای تکمیل شدن دارند.

نیکزاد یادآور شد: آسفالت پیست دو میدانی این ورزشگاه آماده است و باید کارتان آن خریداری شود و بزودی کارتان آن نصب می‌شود و در بیرون از ورزشگاه نیاز به بهسازی دارد.

وی اظهار کرد: روشنایی ورزشگاه نیز خریداری نشده که باید خریداری شود.

استاندار در پایان اضافه کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد از استعدادهای خوبی در ورزش فوتبال دارد و ما موظفیم برای شناخت و کشف این استعدادهای درخشان انرژی به خرج دهیم و این ورزشگاه را هرچه سریعتر به مردم تقدیم کنیم.

در بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج که 30 فروردین ماه سالجاری با حضور برخی از مسوولان استان و خبرنگاران انجام شد، اعلام شد که این ورزشگاه که جزء طرح‌های مهر ماندگار استان قرار گرفته تا نیمه دوم خردادماه امسال آماده برای انجام بازی می‌شود.



تاریخ انتشار : 7 خرداد 1391, 18:08



» اخبار مرتبط:

  • چمن ورزشگاه بزرگ یاسوج آماده بهره‌برداری است.
  • افتتاح ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج تا نیمه دوم خردادماه امسال
  • پس از 19سال انتظار ورزشگاه 50هزار نفری اهواز بزودی افتتاح میشود
  • تخریب ورزشگاه تختی
  • وزیر راه و شهرسازی به یاسوج سفر می کند/ دیدار دوبرادر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟