مشروح اخبار


» وزیر راه و شهرسازی به یاسوج سفر می کند/ دیدار دوبرادر



استاندار کهگیلویه و بویراحمد از سفر وزیر راه و شهرسازی برای بازدید از پروژه های مهم استان در حوزه راهسازی طی هفته آینده به این استان خبرداد.....

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از سفر وزیر راه و شهرسازی برای بازدید از پروژه های مهم استان در حوزه راهسازی طی هفته آینده به این استان خبر داد.

به گزارش راک نیوز به نقل از مهر، اکبر نیکزاد ظهر جمعه در جمع خبرنگاران گفت: وزیر راه از منابع تنخواه که در اختیار این وزارتخانه قرار گرفته به طرح های مهم راهسازی استان کمک خواهد کرد.

وی از در دست اجرا بودن دو هزار و 200 پروژه این استان خبر داد و اظهار داشت: تلاش می شود این پرژوه ها تا پایان کار دولت دهم به بهره برداری برسند.

نیکزاد از تفویض اختیارات رئیس جمهور به استانداران و وزرا به مدیران کل خبر داد و گفت: این امر یک تصمیم انقلابی و فرصت استثنایی برای توسعه استان و انجام کارهای بر زمین مانده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین بیان داشت: استادیوم 15هزار نفری یاسوج اواخر اردیبهشت ماه افتتاح و قابل استفاده برای جوانان ورزشکار خواهد شد.

وی افزود: این استادیوم از مصوبات سفر اول هیئت دولت به این استان است که عملیات اجرایی آن در سال 86 آغاز شده بود.

نیکزاد عنوان کرد: بیمارستان 200 تختخوابی یاسوج هم امسال به بهره برداری می رسد تا بخش زیادی از مشکل کمبود تخت بیمارستانی در این استان را رفع کند.

وی همچنین از تخریب ورزشگاه تختی و اورژانس شهید بهشتی یاسوج و تبدیل آنان به بوستان قرآنی خبر داد و گفت: این امر به منظور افزایش سرانه فضای سبز و کاهش ترافیک شهر یاسوج انجام می شود.

نیکزاد بیان کرد: پارک ولایت استان هم در مساحت 25 هکتار در شهر یاسوج در حال ساخت است که فضاهای تفریحی خوبی در آن پیش بینی شده است.

وی از کمک های استانداری کهگیلویه و بویراحمد به شهرداریهای استان خبر داد و گفت: به شهرداری دیشموک 500 میلیون تومان، شهرداری چرام یک میلیارد تومان، شهرداری لیکک یک میلیارد تومان، شهرداری سرفاریاب 500 میلیون تومان اعتبار کمک شد.

نیکزاد همچنین از نوسازی سه هزار مسکن روستایی، افتتاح زیرگذر گچساران و فعال شدن پتروشیمی های گچساران و دهدشت در سالجاری خبر داد.

استاندار کشاورزی را یکی از محورهای اساسی توسعه استان عنوان کرد و افزود: 91 میلیارد تومان به بانک کشاورزی استان و سه میلیارد تومان به صندوق ضمانت کشاورزی برای کمک به توسعه این بخش محوری اختصاص یافته است.



تاریخ انتشار : 25 فروردین 1391, 14:37



» اخبار مرتبط:

  • افتتاح زیرگذر گچساران تا سه ماه آینده
  • وزیر راه و شهرسازی از مسکن مهر در یاسوج بازدید کرد
  • اختصاص 1860میلیارد ریال به پروژه های راه سازی در کهگیلویه وبویراحمد
  • بارش باران میهمانی دوبرادر را بهم زد/سفر وزیر راه به کهگیلویه و بویراحمد لغو شد
  • وزیر راه و شهرسازی فردا به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟