مشروح اخبار


» افتتاح زیرگذر گچساران تا سه ماه آینده



استاندار کهگیلویه و بویراحمد زمان افتتاح چند پروژه بزرگ و مهم عمرانی این استان در زمینه‌های ورزش، مسکن، صنعت و بهداشت را اعلام کرد.

به گزارش  راک نیوز به نقل ازمهر، اکبر نیکزاد بعدازظهر شنبه در جمع خبرنگاران گفت: استادیوم 15 هزار نفری قدس دولت آباد یاسوج یکی از مهمترین پروژه های این استان است که تا اواخر اردیبهشت ماه سال جاری افتتاح می شود.

وی بیان کرد: چمن کاشته شده استادیوم 15 هزار نفری قدس دولت آباد یاسوج در حال رشد بوده و زمان بهره‌برداری آن نزدیک است.

وی  افزود: کار نصب شش هزار صندلی تماشاچیان در سکوهای این استادیوم هم انجام شده و کار پیست دوومیدانی آن نیز به زودی به پایان می‌رسد.

نیکزاد، بیمارستان 200 تختخوابی یاسوج را از دیگر پروژه‌های مهم استان عنوان کرد و اظهار داشت: طبق برنامه و قرارداد با پیمانکار و وضعیت مناسب پیشرفت فیزیکی آن، این پروژه آذر ماه 91 به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان داشت: این بیمارستان که از مصوبات دور دوم سفر هیئت دولت به استان است به سازمان راه و شهرسازی سپرده شده که با توجه به نیاز آن و کمبود تخت‌های بیمارستانی در این استان، تصمیم به تسریع در ساخت آن گرفته شده است.

افتتاح بیش از 11هزار واحد مسکن مهر در نیمه اول سالجاری

استاندار همچنین در خصوص مسکن مهر استان نیز گفت: 11 هزار و 500 واحد مسکن مهر در سه شهر یاسوج، دهدشت و گچساران در دست اجراست که تا پایان نیمه اول سال 91 افتتاح ‌می شوند.

وی یادآور شد: هفت هزار واحد از این ساختمان‌ها در مرحله پایانی و چهار هزار و 500 واحد هم در حال نازک کاری است و طبق قرارداد باید همه آنها تا پایان نیمه اول سال 91 به بهره‌برداری برسند.

نیکزاد گفت: در مجموع 24 هزار واحد مسکن مهر در استان در حال ساخت است و تاکنون برای مسکن مهر بیش از 280 میلیارد تومان هزینه شده و 330میلیارد تومان انعقاد قرار داد صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: از مجموع کل واحدهای مسکن مهر در استان، 12هزار و 500 واحد آن در شهرهای زیر 25 هزار نفر و روستاهای استان است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: ساخت مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر بر عهده سازمان راه و شهرسازی و در شهرهای زیر 25 هزار نفر نیز بر عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است و در هر دو بخش به لحاظ تامین اعتبار و منابع مالی مشکلی نیست.

افتتاح زیرگذر گچساران تا سه ماه آینده

نیکزاد با بیان اینکه تا سه ماه آینده زیرگذر گچساران که یکی از پروژه‌های مهم شهری استان است، افتتاح خواهد شد، افزود: این پروژه به طول یکهزار و 30 متر و اعتبار هفت میلیارد تومان درحال اجراست و در صورت رفع تاسیسات خدماتی واقع در مسیر این طرح، بر شتاب عمرانی آن افزوده می‌شود.

وی تاکید کرد: این پروژه یکی از طرح‌های زیرساختی و مهم شهری برای ساماندهی ترافیک و توسعه خدمات رفاهی گچساران محسوب می‌شود و می‌بایست در زمان کمتری به بهره‌برداری برسد.




تاریخ انتشار : 27 فروردین 1391, 04:17



» اخبار مرتبط:

  • افتتاح 2200 واحد مسکن مهر در بهبهان
  • وزیر راه و شهرسازی به یاسوج سفر می کند/ دیدار دوبرادر
  • وزیر راه و شهرسازی از مسکن مهر در یاسوج بازدید کرد
  • رحیمی: دولت های بعدی به این زودی ها نمی توانند رکورد ما را بشکنند
  • پرواز مستقیم گچساران به تهران /ظرف 15 روز آینده
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟