مشروح اخبار


» تفکرات فرسوده از بافت فرسوده شهری مخرب‌تر است



عضو شورای اسلامی شهر دوگنبدان گفت: تفکرات فرسوده از بافت فرسوده شهری مخرب‌تر است.وی با بیان اینکه تفکرات فرسوده‌ای وجود دارد که از بافت فرسوده شهری مخرب‌تر است، ادامه داد: خبرنگاران و اصحاب رسانه قبل از جهت‌گیری‌های سیاسی باید به عنوان یک ساختار و نهاد خودجوش وارد عرصه‌های فرهنگی شوند.

حمید بخشایی عصر دیروز در جمع خبرنگاران با بیان این که یکی از ارکان مهم و اصلی دمکراسی در جامعه رسانه‌ها هستند، اظهار داشت: در حال حاضر بیشترین توجه و تلاش مسئولان شهری ما به مسئله عمرانی زیرگذر و بافت فرسوده شهری معطوف شده است در حالی که ما در جامعه بافت فرسوده فکری نیز داریم.

وی با بیان اینکه تفکرات فرسوده‌ای وجود دارد که از بافت فرسوده شهری مخرب‌تر است، ادامه داد: خبرنگاران و اصحاب رسانه قبل از جهت‌گیری‌های سیاسی باید به عنوان یک ساختار و نهاد خودجوش وارد عرصه‌های فرهنگی شوند.

 به گزارش راک نیوز ؛  بخشایی با تأکید بر اینکه خبرنگاران قبل از ورود در عرصه‌های سیاسی باید دارای اولویت‌بندی باشند، خاطرنشان کرد: متأسفانه اصحاب رسانه و خبرنگاران هیچ اولویت‌بندی در فعالیت‌های کاری خود انجام نداده‌اند.

عضو شورای اسلامی شهر دوگنبدان ابراز داشت: مباحث فرهنگی دارای اولویت و اولویت بوده و ما در این زمینه نتوانستیم به یکپارچگی و وحدت در سطح استان و شهرستان برسیم.

بخشایی با اشاره به مشکلات فعلی پروژه‌های زیرگذر و مصلای گچساران، عنوان کرد: این مشکلات نشان دهنده این است که مسئولان وقت این پروژه‌ها کاربرد علمی نداشته‌ و محاسبه‌ای نبودند.

وی با بیان اینکه مسئولیت‌پذیری یکی از شاخصه‌های فرهنگی است، بیان داشت: فرهنگ‌سازی باید از مهد کودک‌ها آغاز شود و همانگونه که مسائل و آموزه‌های دینی و ارزشی در این مراکز نهادینه می‌شود، نظم و انضباط نیز باید آموزش داده شود.

بخشایی در پایان اذعان داشت: انسان‌های شاخص و عملیاتی باید برای پنج‌سال آینده برنامه‌ریزی کند، کدام یک از مسئولان شهرستانی و استانی ما برای پنج‌سال آینده خود برنامه‌ریزی کرده‌اند.



تاریخ انتشار : 6 بهمن 1392, 07:09



» اخبار مرتبط:

  • نام نویسی از مالکان بافت فرسوده شهر دوگنبدان آغاز شد
  • ولی‌الله دلاویز رئیس شورای اسلامی دوگنبدان شد
  • تغییر نام استان اولویت مسئولان نیست
  • پرواز مستقیم گچساران به تهران /ظرف 15 روز آینده
  • سیاسی‌کاری و دعواهای بی‌جهت از دلایل زشت ماندن چهره شهر دوگنبدان میباشد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟