مشروح اخبار


» حکم فروشندگان گوشت مردار در بهبهان صادر شد



رئیس دادگستری شهرستان بهبهان از صدور حکم برای فروشندگان گوشت های فاسد و مردار در این شهرستان خبر داد.ابوذر کریمی پور اظهار داشت: اواخر شهریور ماه امسال دو نفر متهم به هویت ص. ب و الف. الف که اقدام به سلاخی گاوهای مردار در پشت گاوداری های شهرک صنعتی بهبهان می کردند؛ دستگیر شدند و در تحقیقات بعدی، فرد دیگری به هویت س. الف به اتهام همکاری با متهمان در انتقال گوشت های آلوده، دستگیر شد.

رئیس دادگستری شهرستان بهبهان از صدور حکم برای فروشندگان گوشت های فاسد و مردار در این شهرستان خبر داد.
به گزارش راک نیوز ؛   ابوذر کریمی پور اظهار داشت: اواخر شهریور ماه امسال دو نفر متهم به هویت ص. ب و الف. الف که اقدام به سلاخی گاوهای مردار در پشت گاوداری های شهرک صنعتی بهبهان می کردند؛ دستگیر شدند و در تحقیقات بعدی، فرد دیگری به هویت س. الف به اتهام همکاری با متهمان در انتقال گوشت های آلوده، دستگیر شد.

وی ادامه داد: با استعلام از دامپزشکی و تحقیقات آنان، مشخص شد که لاشه کشف شده متعلق به یک رأس گاو مردار است که علت مرگ آن، بیماری عفونی بود.

کریمی پور گفت: متهمان اقرار کردند که چندین بار اقدام به جدا کردن گوشت لاشه های مردار از گاوهایی که در بیابان رها شده اند کرده اند و به بعضی کبابی ها و قصابی های شهرستان فروخته اند.

وی افزود: پس از رسیدگی قانونی به پرونده، دادگاه متهم ص.ب را به اتهام کلاهبرداری و تهدید علیه بهداشت عمومی از طریق هفت مرحله جمع آوری و سلاخی گاوهای مردار و .... به هفت سال حبس تعزیری (دو سال اول در زندان کارون و مابقی در زندان بهبهان) و محرومیت از اشتغال به کار در شش سال اول محکومیت و متهمان س.الف و الف.الف را به اتهام معاونت در کلاهبرداری و معاونت در تهدید علیه بهداشت عمومی، هرکدام به تحمل دو سال حبس تعزیری محکوم کرد. که در یک سال اول محکومیت، متهمین محروم از اشتغال شده اند و یک سال دیگر آنان تعلیق شده است.

انتهای پیام/



تاریخ انتشار : 9 بهمن 1392, 01:52



» اخبار مرتبط:

  • فروش گوشت اسب‌هاي‌ مرده در بهبهان
  • یک محموله کشتار غیر مجاز دام مردار در بهبهان کشف شد
  • باندي كه براي حمل كالاي قاچاق پژو مي‌دزديدند
  • سارقان سیم برق در فسا به شلاق و حبس محکوم شدند
  • محکومیت مداح معروف 5 هزار تومان است نه 50 هزار تومان!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟