مشروح اخبار


» مسئولان چاروسا برنامه‌های دهه فجر را متفاوت‌تر از گذشته برگزار کنند



 راک نیوز : امام جمعه قلعه‌رئیسی گفت: مسئولان چاروسا برنامه‌های دهه فجر را متفاوت‌تر از گذشته برگزار کنند.خبرگزاری فارس: مسئولان چاروسا برنامه‌های دهه فجر را متفاوت‌تر از گذشته برگزار کنند

نشست ستاد دهه فجر چاروسا با حضور امام جمعه، بخشدار و اعضای شورای ستاد دهه فجر برگزار شد.

حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی امام جمعه قلعه‌رئیسی مرکز چاروسا در این نشست گفت: خاطره دهه فجر بزرگترین خاطره ملت ما بعد از ورود اسلام به سرزمین ایران است بنابراین باید این خاطره بزرگ را برای نسل‌ها زنده نگه داریم.

وی ادامه داد: انقلاب بزرگ ما در میان همه خصومت‌ها راه دشوار خود را با اقتدار و صلابت طی کرد.

امام جمعه قلعه‌رئیسی افزود: ملت ایران با الهام از هدایت‌های امام راحل با ایمان و اراده و هوشیاری خود گردنه‌های دشوار را پشت سر گذاشت و به موفقیت‌های درخشان دست یافت و جوانان ما هستند که باید حافظ و نگهبان این انقلاب بزرگ باشند.

سید رضا غلامی‌مقدم نیز در این نشست با اشاره به موضوع جلسه اظهار امیدواری کرد که با هم‌اندیشی به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که برنامه‌هایی در خور شان برنامه‌های ستاد دهه فجر ارائه داده شود.

بخشدار چاروسا هدف از تشکیل ستاد دهه فجر را برنامه‌ریزی جهت اجرای برنامه‌های اثربخش دانست که این کمیته خود نیز اهدافی دارد که مدیران باید اجرای برنامه‌های دهه فجر را اولویت کاری خود در ایام دهه فجر قرار دهند.

وی در ادامه به برنامه‌های دهه فجر اشاره کرد و گفت: به صدا درآوردن زنگ انقلاب در سطح مدارس، رژه ماشینی در روز 12 بهمن از جلوی مصلا تا گلزار شهدا، غبارروبی گلزار شهدا، نمایشگاه عکس و کتاب در کتابخانه و دیدار از خانواده شهدا مهمترین مصوبات این نشست است.




تاریخ انتشار : 12 بهمن 1392, 06:41



» اخبار مرتبط:

  • 8 کمیته برای اجرای برنامه های دهه فجر در بخش سوق مشخص شد
  • یادواره نخستین شهید انقلاب در دهدشت برگزار می‌شود
  • هر مسئولی نمی توانند شبانه روزی کار کنند استعفا دهند
  • جشن «فجر ماندگار» در قلعه‌رئیسی برگزار شد
  • افتتاح و کلنگ زنی 22پروژه در دهه فجر امسال در بخش چاروسا
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟