مشروح اخبار


» وعده معاون رئیس جمهور برای برطرف کردن مشکل نیروگاه گچساران



 غلامرضا تاج‌گردون در سایت شخصی خود اقدام به انتشار برخی رویدادها و جلسات مجلس شورای اسلامی کرده است که در تازه‌ترین مطلب منتشر شده خود به قول مساعد  معاون رئیس جمهور برای برطرف کردن مشکل نیروگاه گچساران خبر داده است.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس سازمان محیط زیست در زمینه برطرف کردن مشکل زمین نیروگاه این شهرستان قول مساعد داد.
به گزارش پایگاه خبری راک نیوز ؛ غلامرضا تاج‌گردون در سایت شخصی خود اقدام به انتشار برخی رویدادها و جلسات مجلس شورای اسلامی کرده است که در تازه‌ترین مطلب منتشر شده خود به قول مساعد معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور برای برطرف کردن مشکل نیروگاه گچساران خبر داده است.

وی در این مطلب که به صورت خاطره‌نویسی منتشر شده است با اشاره به برگزاری جلسه برداشت از صندوق ملی گفته است: روز قبل جلسه مجلس با موضوع برداشت ٩ درصدی از صندوق توسعه ملی به اتمام رسید و امروز نیز با همین موضوع ادامه پیدا کرد.

تاج‌گردون تصریح کرد: صف‌کشی جالبی بود یک گروه از اقتصاددانان مثل عبداللهی ، پورابراهیمی و جمعی از نمایندگان شهرستان‌ها موافق بودند و عمده اقتصادی‌های مجلس به دلیل آثار تورم‌زای آن مخالف بودند.

نائب رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: وقتی که قرار شد نماینده کمیسیون سخنرانی خود را آغاز کند، آقای مصباحی مقدم بدون این‌که با دکتر کاتب هماهنگی به عمل آورد پشت تریبون رفته و همین مسئله سبب تذکر نمایندگان به ویژه مهندس عبداللهی شد.

تاج‌گردون در بخش دیگری از مطلب منتشر شده در سایت شخصی خود با اشاره به دیدار خود با معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست خاطرنشان می‌کند: بعد از جلسه مجلس طی جلسه‌ای با خانم ابتکار جلسه موضوع زمین نیروگاه گچساران را مطرح کردم که وی قول برطرف کردن این مشکل را در جلسه آینده شورای عالی محیط زیست اعلام کرد.



تاریخ انتشار : 12 بهمن 1392, 12:16



» اخبار مرتبط:

  • جذب غیرقانونی نیرو در شرکت نفت را رسانه ای می کنم
  • تاجگردون پس از دیدار با روحانی از زمان اعلام کابینه خبرداد
  • شوخی خانم ابتکار با روحانی در جلسه دولت
  • کسی نمی‌تواند ادعا کند که تاج‌گردون نماینده‌ای ساکت و خوابیده است
  • تازه ترین اظهارنظر معاون رئیس جمهور در مورد حکم اعدام محیط بان دنا
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟