مشروح اخبار


» معاونت تربیت بدنی و سلامت در آموزش وپرورش ایجاد شد



ريیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش گفت: معاونت تربیت بدنی و سلامت براي تحقق سلامت و تربیت در آموزش و پرورش ایجاد شد.


 راک نیوز :ريیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش گفت: معاونت تربیت بدنی و سلامت براي تحقق سلامت و تربیت در آموزش و پرورش ایجاد شد.

 

به گزارش ایسنا،"علی فرهادی" در گردهمائی مسوولان تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: فعالیت‌های ورزشی باید خصوصیات و ویژگی‌های دینی وتربیتی امیرمومنان علی (ع) و با محوریت تربیت صحیح اسلامی انجام شود تا تربیت جسم و روح تحقق یابد.

 

وی ادامه داد: تفکیک معاونت تربیت بدنی وسلامت از پرورشی براي تقویت هر دو معاونت و سوق دادن دانش‌آموزان در بستر تربیت صحیح در کنار آموزش انجام شد.

 

ريیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: اگر تربیت صحیح انجام نشود بخش مهمی از وظیفه معلمان ورزش محقق نشده است.

 

فرهادی گفت: برنامه‌ریزی تربیت بدنی در آموزش و پرورش با ایجاد برنامه‌های مشارکتی و استفاده از ظرفیت‌های انسانی در ادارات، برگزاری همایش با محوریت تربیت مشوق و محرک دیگر دستگاه‌های اجرا مي‌شود.

 

به گزارش ايسنا،"پرویز طاهری"،مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: برگزاری المپیادهای هفت‌گانه ورزشی و استعداد یابی و تقویت استعدادها از اولویت‌های برنامه‌ریزی درحوزه تربیت بدنی است.

 

وي افزود: باتوجه به محوریت فرمایشات مقام معظم رهبری در موضوع تهذیب تحصیل و ورزش برای جوانان و ایجاد معاونت تربیت بدنی و سلامت در آموزش و پرورش با برنامه‌ریزی می‌توان به نتایج ارزشمندی دست یافت.

 

وی ادامه داد: ورزش از آموزش وپرورش جدا نیست و باید با استفاده از ادبیات عمیق ایرانی و اسلامی در کنار ورزش وتفریح روحیه معنوی وعلمی بانشاط و سلامت در جامعه ایجاد کرد.

 

به گزارش ايسنا، "حمید زرافشان"، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش نیز يادآور شد: تخصیص نیروی ورزش برای دوره ابتدایی، ارتقاء تشکیلاتی و ساختار از فعالیت‌های مهم در حوزه تربیت بدنی است.هم‌اکنون براي فعالیت‌های ورزشی 22 سالن و 4 استخر فعال است



تاریخ انتشار : 9 خرداد 1391, 08:41



» اخبار مرتبط:

  • 90 مربی تربیت بدنی کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند
  • انتصابات در آموزش و پرورش کلید خورد
  • دوره آموزشی سرباز معلمان کهگیلویه وبویراحمد از4 شهریور
  • تغییرات در فقیرترین اداره کل کهگیلویه وبویراحمد
  • هیات های ورزشی باشت در آستانه تعطیلی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟