مشروح اخبار


» بزرگواری برای فرار از پاسخگویی، گذشته را زیر سوال برد!



بزرگواری که در طول دولت یارشفیق خود (محموداحمدی نژاد)نتوانست هیچ قدمی برای رفع محرومیت از چهره شهرستان های حوزه انتخابیه خود بردارد ،او که این روزها شاهد عزل مدیران منتسب به وی میباشد،اکنون که فهمیده در دولت تدبیر وامید حتی با زور چماق  هم حرفش خریداری ندارد ،اقدام به فرافکنی کرده و محرومیت ها را به دوران نمایندگی موحد در کهگیلویه وریاست جمهوری آیت الله هاشمی رفسنجانی  (دولت سازندگی)...

بزرگواری که در طول دولت یارشفیق خود (محموداحمدی نژاد)نتوانست هیچ قدمی برای رفع محرومیت از چهره شهرستان های حوزه انتخابیه خود بردارد ،او که این روزها شاهد عزل مدیران منتسب به وی میباشد،اکنون که فهمیده در دولت تدبیر وامید حتی با زور چماق  هم حرفش خریداری ندارد ،اقدام به فرافکنی نموده و محرومیت ها را به دوران نمایندگی موحد در کهگیلویه وریاست جمهوری آیت الله هاشمی رفسنجانی  (دولت سازندگی)نسبت داده است.
به گزارش راک نیوز ؛ نماینده مردم کهگیلویه در مجلس با بیان اینکه در دولت سازندگی سدهایی در کهگیلویه و بویراحمد احداث شد که هیچ گونه سودی برای این استان ندارند، گفت : در دولت سازندگی چون این استان نماینده قوی در مجلس نداشت نتوانستند حق استان را از دولت بگیرند.

حجت الاسلام سید‌علی محمد‌بزرگواری، اظهار کرد: در دولت سازندگی سد مارون در این استان احداث شد ولی سودش به شهرستان بهبهان خوزستان رسید.

وی با اشاره به اینکه نقد وضعیت موجود و نگاه به آینده به توسعه کشور کمک می کند، عنوان کرد: البته نقد باید منصفانه و برای اصلاح باشد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس ادامه داد : ما بخیل نیستم که بهبهان بهره مند شد ولی معتقدیم باید این استان هم از مواهب آن برخوردار می شد که هم می توانستیم آب شیرین استفاده کنیم و هم از مصارف کشاورزی بهره ببریم.

بزرگواری با اشاره به اینکه باید هنگام احداث سد کوثر تخصیص آب را از وزارت نیرو می گرفتم، افزود: متاسفانه بعد از رایزنی توانستیم آب شرب برخی مناطق روستایی و شهری را از این سد تامین کنیم ولی برای آب صنعت می گویند نمی شود زیرا در این صورت به عسلویه و بوشهر نمی رسد.

 نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: هم‌اکنون بسیاری از جوانان استان بیکار هستند و روز به روز بر تعداد آنان افزوده می‌شود.

وی تصریح کرد: عدم رونق کشاورزی و بیکاری کنونی جوانان کهگیلویه و بویراحمد ماحصل دولت سازندگی است.



تاریخ انتشار : 14 بهمن 1392, 14:36



» اخبار مرتبط:

  • اظهارات نماینده جنجالی کهگیلویه: دفاع از مردم عسلویه ،حمله به دولت هاشمی!
  • بزرگواری خواستار شهرستان شدن دو بخش دیشموک و قلعه رئیسی شهرستان شد.
  • ما نیازمند یک برنامه ریزی کلان هستیم
  • مطالبات ۱۹۰ میلیارد تومانی فرهنگیان در کهگیلویه و بویراحمد
  • واکنش بزرگواری به سخنرانی نکردنش در آئین تودیع و معارفه استاندار
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟