مشروح اخبار


» اظهارات نماینده جنجالی کهگیلویه: دفاع از مردم عسلویه ،حمله به دولت هاشمی!




نماینده شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت:آلان مردم عسلویه فهمیدند چه کلاهی سرشان رفته است و کسانی که در تهران هستند و در دولت سازندگی سر دمدار بودند، هم اکنون این زمین ها را میلیاردی می فروشند.


نماینده شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: تنها دو سد در استان کهگیلویه و بویراحمد احداث شده که فقط نام شان برای این استان مانده ولی عملاً استانهای دیگر از جمله بوشهر و خوزستان از آن استفاده می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری راک نیوز، حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در مراسم تودیع و معارفه روسای سازمان جهادکشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: استان ما محروم نیست بلکه ما را محروم نگه داشته اند و یا خودمان خودمان را محروم نگه داشتیم.

http://yasouj.isna.ir//Files/News/Image/139210/7624.JPG

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس افزود: اصلا هم کاری به دولت طاغوت و شاه ندارم در دولت سازندگی در این استان سه سد کوثر، مارون و چم شیر احداث کردند ولی با کدام عینک؟ سد مارون را که با عینک خوزستان ساختند،  سد کوثر هم با عینک بوشهر و عسلویه احداث شده و ما بهره ای از آن نمی بریم.

به نوشته ایسنا، وی ادامه داد: همانطوری که در دولت سازندگی سر مردم عسلویه را کلاه گذاشتند و هزاران هکتار زمین را با ثمن بحث خریدند که آلان مردم عسلویه فهمیدند چه کلاهی سرشان رفته است و کسانی که در تهران هستند و در دولت سازندگی سر دمدار بودند، هم اکنون این زمین ها را میلیاردی می فروشند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس خاطرنشان کرد: سد "چم شیر" هم که در گچساران در حال احداث است به درد استان کهگیلویه و بویراحمد نمی خورد و برای استان بوشهر ساخته شده است.

بزرگواری تصریح کرد: سه سد جدید تنگ سرخ، شیر و صیدون دیشموک برای این استان تعریف شده که برای این سه سد یا می گویند بودجه نیست و یا می گویند مطالعات آنها انجام نشده و یا  بحث 215 آن حل نشده است.

 

 



تاریخ انتشار : 27 دی 1392, 14:16



» اخبار مرتبط:

  • بزرگواری برای فرار از پاسخگویی، گذشته را زیر سوال برد!
  • بزرگواری خواستار شهرستان شدن دو بخش دیشموک و قلعه رئیسی شهرستان شد.
  • مخالف تغییر نام کهگیلویه و بویراحمد هستم
  • مطالبات ۱۹۰ میلیارد تومانی فرهنگیان در کهگیلویه و بویراحمد
  • بزرگواری:خواستار گازرسانی به چاروسا، دیشموک و منطقه دشمن زیاری شد.
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟