مشروح اخبار


» مشاور فرهنگی و روحانیت ستاد مرکزی دکتر جلیلی در شهرستان بهمئی: کاش مذاکره کنندگان دولت روحانی به اندازه ایل بهمئی مقابل دشمن غیرت به خرج می‌دادند



فعال سیاسی در جمع هواداران سعید جلیلی در بهمئی گفت: کاش مذاکره کنندگان دولت روحانی به اندازه مردم ایل بهمئی از خودشان غیرت به خرج می‌دادند.


به گزارش راک نیوز،حجت الاسلام والمسلمین سید اقبال راستگویی در جمع هواداران سعید جلیلی در شهرستان بهمئی اظهار کرد: انتخابات نشانه حریت و آزادگی است دو اصل مهم در انتخابات مورد توجه است اول مشارکت و اصل دوم انتخاب اصلح است.


وی گفت: مشارکت بالا به معنای مقبولیت و مشروعیت نظام است.


حجت الاسلام راستگویی در بخش دیگری از اظهارات خود در جمع هواداران سعید جلیلی از ایل بهمئی یادآور شد: مردم در طول چند دهه انقلاب فهمیدند که حفظ نظام از اوجب واجبات است و به این موضوع پایبند هستند.



راستگویی گفت: همه ما باید نسبت به نظام جمهوری اسلامی غیرت داشته باشیم آنجا که سردار دل‌ها می‌فرماید ایران حرم است اگر این حرم سقوط کند تمامی حرم‌های دیگر نیز سقوط خواهند کرد بنابراین رئیس جمهور با غیرت و شجاع می‌خواهیم که اعتقاد قلبی نسبت به نظام و ارزش‌ها داشته باشد کسی که در سازمان ملل عصاره فضایل ملت ایران باشد و بدرخشد.



این فعال سیاسی در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه آیت الله رئیسی قرآن را در سازمان ملل به همه جهانیان نشان داد یادآور شد: او با این کار به وظیفه یک حاکم اسلامی به تمام معنا عمل کرد همچنین با نشان دادن تمثال شهید حاج قاسم سلیمانی چهره زشت مدعیان حقوق بشر را رسوا کرد.


حجت الاسلام راستگویی در ادامه با بیان اینکه مردمان ایل بهمئی در طول تاریخ افتخارآفرینی کرده‌اند گفت: در مقابل غارتگرانی که می‌خواستند نفت ما را به غارت ببرند ایستادند ایل بهمئی به فرماندهی خدا کرم خان "خان طلا" در برابر رژیم سفاک ایستاد و هرگز ذلت مذاکره و صلح را نپذیرفت ای کاش وزیر امور خارجه ما در دولت آقای روحانی اندازه مردم و ایل بهمئی در برابر دشمن غیرت داشت.


وی در ادامه با بیان اینکه آقایان جلیلی و قالیباف برای ادامه راه آیت الله شهید رئیسی وارد میدان شده بودند گفت: آمده‌ایم تا این راه را ادامه دهیم هرچند مسئولان دولت روحانی می‌گویند ما آمده‌ایم تا این راه را خاتمه بدهیم.



وی گفت: آنها می‌دانند اگر دولت رئیسی ادامه پیدا نکند رانت و فساد آنها ادامه خواهد داشت.



راستگویی به صحبت‌های محمد جواد ظریف اشاره کرد و گفت: هنوز مرحله اول انتخابات برگزار نشده آنها می‌گویند به استقبال رئیس جمهور پزشکیان می‌رویم این حرف‌ها بوی فتنه و توطئه می‌دهد.



وی گفت: آنها به هر موضوعی متوسل می‌شوند تا بتوانند رای مردم را بگیرند و دوباره با جان کری و کاترین اشتون همکلام شده و لبخندهای خودشان را ادامه دهند.



راستگویی در ادامه به توهین‌ها و تهمت‌هایی که به رئیس جمهور شهید زده شد اشاره کرد و گفت: آیت الله رئیسی عزیز مردم بود و پیش خدا نیز عزیز و عزتمند است اکنون کسی مانند آیت الله شهید رئیسی می‌خواهیم که در هر عرصه‌ای موفق بوده و امروز دکتر سعید جلیلی ادامه دهنده راه شهید رئیسی است و ما او را اصلح می‌دانیم.



تاریخ انتشار : 14 تیر 1403, 09:00



» اخبار مرتبط:

  • حجت الاسلام راستگویی: مسیر ایران قوی با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای هموار می شود
  • حمایت نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از دکتر سعید جلیلی
  • راستگویی معاونت طلاب سراسر کشور ستاد انتخاباتی (ایران من)دکتر محمد باقر قالیباف شد
  • انتصاب روحانی سرشناس کهگیلویه و بویراحمدی در ستاد انتخاباتی دکتر جلیلی در کشور
  • همه ۱۷ ستاد قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد پای کار موفقیت جلیلی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟