مشروح اخبار


» پزشکیان هیچ برنامه‌ای ندارد و این خیانت است



نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: امروز دعوا بین مردم با قشر اقلیت سرمایه‌دار است، امروز دعوا بین آدم باعرضه با آدم بی‌عرضه است و آن‌ها رئیس‌جمهوری را مطرح می‌کنند که خودش اعتراف می‌کند که هیچ‌چیز هم نمی‌داند.


به گزارش راک نیوز،سید محمود نبویان، نماینده مجلس شورای اسلامی در اجتماع حامیان «سعید جلیلی» در گچساران گفت: امروز آقای پزشکیان صادقانه می‌گوید که برنامه ندارد و متأسفانه ابزاردست عده‌ای است که در ستاد انتخاباتی‌اش جمع شده‌اند و پشت‌صحنه هم فرزندان هاشمی، مرعشی، داماد فلان وزیر که زندان رفته و...هستند.

پزشکیان هیچ برنامه‌ای ندارد و این خیانت است

وی افزود: شما که صادقانه می‌گویید هیچ برنامه‌ای ندارید پس چرا می‌خواهید رئیس‌جمهور شوید؟ این دوره دعوا بین آدم متخصص و غیرمتخصص و کارآمد و ناکارآمد است؛ دعوا بین کسی است که برنامه دارد باکسی که برنامه ندارد. لذا امروز می‌خواهیم از کسی دفاع کنیم که کارآمد است.

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: پیامبر اکرم (ص) فرمودند که هرکسی منصبی بگیرد و بداند از او عالم‌تر هم وجود دارد پس به خدا و پیغمبر و مردم خیانت کرده است، آقای پزشکیان خودتان میدانید که برنامه‌ای ندارید، پس این خیانت است و ظاهراً دست آقای پزشکیان در کار هم نیست و وقتی از موضوعات سر درنمی‌آورید شمارا به آن سمتی می‌برند که اطرافیانتان هستند.

نبویان ادامه داد: برخی خودشان را متخصص می‌دانند و از ایشان دفاع می‌کنند و این‌طرف و آن‌طرف هم نعره می‌کشد درحالی‌که در جلوی دشمن و جان کری لبخند می‌زد، در یاسوج می‌گفت شعار ما زنده‌باد مخالف من است لذا شما شعار مرگ نمی‌دهید بلکه عمل می‌کنید. آقای ظریف در هشت سال بنده فقط نقد برجام می‌کردم و شما سه بار بنده را به دادگاه کشاندید.

امروز دعوا بین کارآمدی و ناکارآمدی است

وی افزود: آقای ظریف شعار «هیهات منا الله» مال سیدالشهدا علیه‌السلام است و کجا با یزید قدم زد و لبخند زد؟ خودتان گفتید که دیپلم، لیسانس، فوق‌لیسانس و دکتری‌تان را زیر بیرق یزید (آمریکا) گذراندید و خدمت سربازی را زیر بیرق یزید گذراندید درحالی‌که یک‌لحظه در هم در دفاع مقدس نبودید و در حکومت یزید رشد یافتید درحالی‌که این شعار را باید مردم بدهند.

آقایان قهرمان تعطیلی کشور هستند

نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز دعوا بین کارآمدی و ناکارآمدی است و پزشکیان خود می‌گوید در هیچ حوزه‌ای اطلاعات و تخصصی ندارد. آقایان روحانی و ظریف دو بار مسئول پرونده هسته‌ای ایران شدند و به اعتراف خودشان صنعت هسته‌ای را 22 ماه تعطیل کردند لذا آقایان قهرمان تعطیلی کشور هستند، هسته‌ای را تعطیل، کارخانجات را تعطیل، رشته‌های دانشگاهی را تعطیل و ده‌ها موارد دیگر را هم تعطیل کردند.

نبویان اظهار کرد: این آقایان صنعت هسته‌ای را تعطیل کردند و اعتراف هم کرده‌اند که هیچ دستاوردی نداشته‌اند و باید گفت که استاد هیچ هستند. صنعت هسته‌ای در زمان دکتر جلیلی به ۲۰ هزار سانترفیوژ رسید و سال ۸۸ راکتور اراک راه‌اندازی کرد، فردو راه‌اندازی شد، بنابراین کارآمد کیست و اما عده‌ای همچنان می‌گویند ما نمی‌توانیم.

آقای ظریف چرا مناظره نمی‌کنید؟

وی ادامه داد: رئیس‌جمهور باید راه‌حل داشته باشد، آن‌ها مدعی هستند بدون آمریکا امکان ندارد و با آمریکا توافق کردند بارها به آقای ظریف گفتم چرا مناظره نمی‌کنید؟ چرا ترس دارید که حقایق برای مردم کشف شود. آقایان فردو را تعطیل کردند و امروز فردو خیلی دردناک است، صنعت هسته‌ای کشور را نابود کردند درحالی‌که برخی توافقات برجامی ابدی هستند.

نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:92 درصد نظارت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در طول تاریخ و در مقیاس جهانی در ایران صورت گرفته است آن‌هم با امضای روحانی و ظریف و تعهداتی که به آمریکایی‌ها دادند؛ اما چه به دست آوردید؟ کدام آدم ماشینش را به دشمن می‌فروشد حتی یک چک هم نمی‌گیرد و آژانس هم ۱۵ بار اعلام کرد که ایران تمام تعهداتش را انجام داده است.

حاج قاسم را مزاحم خودشان می‌دانستند

نبویان تصریح کرد: حاج قاسم فقط الگوی ایران نیست بلکه الگوی کل آزادی خواهان جهان است و آقای پزشکیان بدانید که حاج قاسم ذوالفقار خداوند برگلوی استکبار است. این‌ها حاج قاسم را مزاحم خودشان می‌دانستند و امیر عبداللهیان را عزل کرده بودند آقای ظریف تو در دامان آمریکا بزرگ‌شده‌ای.کسی که بلد نیست مذاکره کند پس چرا ادعا می‌کند! چرا از قوانین اطلاع نداشتید رفتید و مذاکره کردید؟

۱۰۰ سکه بهار آزادی ظریف مهم‌تر از زندگی مردم بود

نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برخی‌ها از اینکه فقط حق مأموریت در برجام گرفتند راضی بودند اگرچه خودشان اعتراف کردند هیچ‌چیز به دست نیاوردند. برای ظریف ۱۰۰ سکه بهار آزادی مهم‌تر از این بود که زندگی مردم به باد فنا برود و آنان درواقع قهرمانان ما نمی‌توانیم هستند درحالی‌که ترامپ می‌گفت برجام کم است و نقص‌هایی دارد به دنبال امتیازات بیشتری از ایران بودند.

مردم خادم می‌خواهند نه حاکم

وی افزود: امروز دعوا بین مردم با قشر اقلیت سرمایه‌دار است، دولت روحانی خسارت‌های زیادی به کشور وارد کردند و بسیار به مردم هم توهین کردند و بدانید مردم خادم می‌خواهند نه حاکم. امروز دعوا بین آدم باعرضه با آدم بی‌عرضه است و آن‌ها رئیس‌جمهوری را مطرح می‌کنند که خودش اعتراف می‌کند که هیچ‌چیز هم نمی‌داند.

انتهای خبر/



تاریخ انتشار : 14 تیر 1403, 10:15



» اخبار مرتبط:

  • آقایان قهرمانِ ما نمی‌توانیم هستند!
  • اهواز مقصد انتخاباتی "تاج‌گردون" برای حمایت از “پزشکیان”+جزئیات
  • امروز؛ ستاد مردمی امید پزشکیان در گچساران افتتاح می‌شود+زمان و مکان
  • تاج‌گردون در حمایت از پزشکیان رسما وارد میدان شد؛ گردهمایی بزرگ حامیان دکتر پزشکیان در گچساران برگزار می‌شود+جزییات
  • دفاع پزشکیان از تاجگردون در مناظره بی پاسخ نماند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟