مشروح اخبار


» برنامه‌های جلیلی در راستای رفع مشکلات کشور است



دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: آقای جلیلی برای رفع مشکلات کشور برنامه دارد و از همان روز اول به فکر رفع مشکلات خواهد بود.


دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: آقای جلیلی برای رفع مشکلات کشور برنامه دارد و از همان روز اول به فکر رفع مشکلات خواهد بود.



به گزارش راک نیوز، ستار هدایتخواه در گردهمایی فرهنگیان حامی سعید جلیلی که با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: در نگاه دینی ما انتخاب و رای دادن ادای یک امانت است و فرمان خداوند این است که امانت را به اهلش بسپاریم، اهلش هم فردی است که صلاحیت را برای احراز آن جایگاه داشته باشد که باید بگردیم و پیدا کنیم و اگر به کسی رای دهیم که شایسته‌تر از او هم پیدا می‌شد به خدا، پیامبر، همه مؤمنین خیانت کرده‌ایم چرا که سرنوشت یک نظام و بلکه یک قوم در دستان ما است.


دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه اگر به واسطه رای ما افراد ناصحیح قرار گیرد قابل جبران نیست افزود: براساس آنچه رهبری تاکید دارند برای اینکه در موقعیت حساس درست تصمیم بگیریم و امانت را به اهلش بسپاریم نیاز به بصیرت است و باید وظیفه خود را بدانیم و تشخیص دهیم.


هدایت‌خواه با طرح این سوال که وظیفه ما در این برهه حساس چیست؟ گفت: وظیفه امروز ما این است که به موقع در عرصه‌ها حضور داشته باشیم، برخی‌ها در حادثه کربلا آمدند اما دیر آمدند.



وی بیان کرد: یکی دو روز آینده سرنوشت نظام و امت اسلامی متاثر از حضور ما خواهد بود و در حال حاضر حضور در انتخابات و معرفی فرد اصلح به مردم وظیفه همه ما است.


وی با اشاره به دولت یازدهم و دوازدهم آن را دولت خسارت دانست و به ذکر چند نکته از خسارت‌های دولت روحانی پرداخت و گفت: دولت روحانی بیش از ۱۸ هزار میلیارد تومان را در قالب ارز ۴۲۰۰ به باد داد، ۶۰ تن طلا را به غارت بردند و ۴۰۰ میلیون بشکه نفت را با قیمت پایین ۲۰ تا ۳۰ دلاری فروختند.


هدایت‌خواه به خسارت‌های ناشی از تعطیل بودن دولت روحانی پرداخت و گفت: آقای روحانی دولت تعطیلی مسکن است و وزیرش افتخار می‌کند که یک واحد مسکن افتتاح نکرده است، علاوه بر این، دولت روحانی دولت تعطیلی رشد اقتصادی و تعطیلی فروش نفت است و فروش نفت را به ۳۰۰ هزار بشکه در روز کاهش داد.


دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: دولت یازدهم و دوازدهم بسیاری از واحدهای صنعتی مانند هپکو اراک با ۱۸۰۰ دستگاه را به تعطیلی کشاند، همین کارخانه قند یاسوج در دوره اصلاحات طی یک واگذاری فساد آلود واگذار شد در دولت احمدی‌نژاد سرپا شد اما در دولت روحانی واگذاری معیوبی شد که با حکم قوه قضائیه که آیت‌الله رئیسی آن زمان رئیس قوه قضائیه بود باطل شد و در دولت سیزدهم به چرخه تولید شد.



.وی ادامه داد: دولت روحانی دولت تعطیلی فعالیت‌های هسته‌ای بود، فراموش نمی‌کنیم در همین دوره در آب سنگین اراک بتن ریختند و سانتریفیوژها را جمع کردند.نماینده ادوار بویراحمد و دنا گفت: دولت روحانی دولت تعطیلی خرید واکسن به بهانه FATF و قطع ارتباط با اکثر کشورهای دنیا و کشورهای همسایه است و تعطیلی بسیاری از پروژه‌های عمرانی بزرگ کشور و تعطیلی رشد اقتصادی از دیگر خسارت دولت روحانی است.



هدایت‌خواه عنوان کرد: دولت روحانی دولت خود تحقیری و ذلت بود، دولتی که گمان می‌کرد با لبخند می تواند نظر کشورها را عوض کند و امروزه نگاه آنها نگاهی است که می‌گویند ایران قفس است.



نماینده ادوار بویراحمد، دنا و مارگون گفت: دولت رئیسی وقتی بخواهد این خسارت‌ها را جبران کند زمان می برد، شهید رئیسی زمانی که دولت را تحویل گرفت مسئولان دولت قبل به او گفتند پول برای پرداخت حقوق مرداد ماه کارکنان نداریم اما ایشان سعی کردند با یک کار جهادی مشکلات را حل و


و به کار جهادی تبدیل کنند.وی بیان کرد: در ۱۰۰۰ روز دولت شهید رئیسی ۸ هزار واحد راکد احیاء و به چرخه تولید بازگشت، رئیس جمهور طی همین مدت کوتاه برخی استان‌ها را دوبار و برخی دیگر را چندین بار سفر کرد تا مشکلات آنها حل شود.



هدایت‌خواه بیان کرد: وزراء دولت روحانی می‌گفتند به راحتی نمی‌توانستیم با او ارتباط برقرار کنیم این در حالی است که خود کارگران هفت تپه می‌گفتند شهید رئیسی ما را به اسم می‌شناخت.



دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در کهگیلویه وبویراحمد گفت: کشوری که برخی‌ها آن را به قفس تعبیر می‌کنند در سه سال دولت شهید رئیسی عضو دو پیمان مهم شانگ‌های و بریکس شد، روابطی که در دولت گذشته با کشورهای منطقه تعطیل شده بود در دولت شهید رئیسی فعال شد و کشورهای مصر و عربستان و بحرین واسطه می فرستند تا با ما ارتباط داشته باشند.



هدایت‌خواه عنوان کرد: نفتی که در دولت گذشته ۳۰ دلار فروخته می‌شد در دولت سیزدهم به ۸۰ دلار رسید،هسته‌ای فعال و غنی سازی ۶۰ درصد انجام شده است حال باید امتداد دولت رئیسی را انتخاب کنیم یا دولت سوم روحانی را.



وی بیان کرد: می‌گفتند وقتی زمان پرداخت یارانه‌ها می‌رسد عزا می گیریم که ۴۵ هزار تومان به مردم بدهیم اما دولت آقای رئیسی یارانه را سه برابر کرد و در کنار آن سبدهای معیشتی و کالابرگ برای رفاه حال مردم در نظر گرفت.وی با بیان اینکه دولت سیزدهم تورم ۶۰ درصد را به زیر ۴۰ درصد رساند که کار بزرگی است و در این خصوص باید بیشتر باید با مردم صحبت شود، گفت: مقام معظم رهبری گفتند اگر دولت رئیسی ادامه پیدا می‌کرد مشکلات اقتصادی حل می‌شد.


وی خطاب به کسانی که بر سر دو راهی انتخاب هستند، گفت: معتقدم آقای جلیلی برنامه‌هایی دارد که از برنامه‌های دولت سیزدهم کارآمدتر است، آقای جلیلی از همان روز اول انتخاب به عنوان رئیس جمهور در تکاپوی رفع مشکلات خواهند بود.



وی ادامه داد: زمانی که در مجلس بودم آقای پزشکیان هم حضور داشت در هیچ طرح و لایحه‌ای اظهارنظر کارشناسانه نمی‌کرد و تنها گاهی در نطق‌هایش در مجلس می‌گفت به مردم ظلم شده است.



دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: پزشکیان فرد صادقی نیست سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری و رشد ۸ درصدی که رهبری فرمودند را قبول ندارد، ادعا می‌کند طرفدار حقوق زنان است در دوران ما یکی از نمایندگان مجلس به اتهام تجاوز به دختری محکوم شد وقتی میخواستیم اعتبار نامه آن نماینده مجلس را بررسی و رای دهیم آقای پزشکان چون آن نماینده ترک زبان بود اجازه ندادند و برخی اصلاح‌طلبان را پشت این نماینده آورد و نگذاشتند ما رای بدهیم بعدها آن گفتند آن خانم کشته شده است‌.


وی بیان کرد: صداقتی در آقای پزشکیان وجود ندارد او اصلا برنامه‌ای ندارد خودشان هم فهمیدند وقتی می گویند امتداد دولت روحانی هستی می گوید من روحانی زا قبول ندارم مگر این آدم‌هایی که در ستاد اقای پزشکیان است از وزراء روحانی نیست یا از آسمان آمده‌اند.


هدایت‌خواه خطاب به مردم گفت: اگر غفلت کنیم ایران ضرر می‌کند، آنها برای تجزیه ایران برنامه دارند دامن زدن به مسائل قومی و قبیله‌ای چیزی جز تجزیه ایران ندارد که باید خیلی مراقبت کنیم.



وی از مردم برای حضور در انتخابات دعوت کرد و گفت: قهر مردم با صندوق رای برای سه سال است یا سی و چند سالی که دولت در دست اقایان بود خصوصا ۸ سال دولت روحانی!


هدایت‌خواه عنوان کرد: آقای جلیلی برای حل مشکلات کشور برنامه دارد لذا در انتخابات پرشکوه حضور داشته باشیم.وی بیان کرد: امروزه اگر صف آرایی جهانی داریم به خاطر مجاهدت‌های مقام معظم رهبری، وجود شهید سلیمانی و اقتدار شهید رئیسی است.


وی بیان کرد: دقت کنید ببینید دشمن و سرویس‌های جاسوسی از آمدن کی خوشحال هستند و صهیونیست‌ها از آمدن چه کسی ناراحت هستند.



وی با بیان اینکه آقایان در برجام همه چیز را دادند رفت و هیچ دستاوردی برای ما نداشت، گفت: انتخاب کنیم که راه شهید رئیسی با اصلاح برخی اشکالات ادامه یابد یا دولت سوم روحانی برای خوشحالی صهیونیست‌ها تشکیل شود.


وی در پایان پاسخ وزیر سابق امور خارجه مبنی بر توزیع کارت هدیه ۳۰۰ هزار تومانی به مردم را داد و گفت: کلمه ۳۰۰ برای این آقا خاطره انگیز است چون به برکت برجام بی‌فرجام روزانه ۳۰۰ دلار حق ماموریت می‌گرفت و به نظر می‌رسد از حماسه‌ای که مردم روز جمعه رقم خواهد زد ترس دارد و این مورد را مطرح می‌کند.



تاریخ انتشار : 13 تیر 1403, 22:51



» اخبار مرتبط:

  • حجت الاسلام راستگویی: مسیر ایران قوی با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای هموار می شود
  • انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری؛ گردهمایی نیروهای انقلاب کهگیلویه و بویراحمد با سخنرانی ستار هدایت‌خواه و شعار نه به‌ دولت سوم روحانی / تشک اقای روحانی با هواپیما برایش حمل می شد / پناهی: سیاسیون پاس اشتباه ندهید تا مردم اشتباه نگیرند / امروز د
  • اجتماع بزرگ فرهنگیان حامی دکتر جلیلی در یاسوج برگزار می‌شود
  • جلیلی نماد تحول‌خواهی است/ او دریچه ای از فرصت‌ها را برای جوانان باز خواهد کرد
  • قرار نگرفتن افراد شایسته در مصدر امور آسیب های جبران ناپذیری متوجه کشور و نظام اداری خواهد کرد
  • » اشتراک گزاری خبر



    نظرشما در مورد سیستم؟