مشروح اخبار


» افشاگری بی‌سابقه عبدالملکی از خیانت‌های دولت روحانی



وزیر سابق تعاون،کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه هر نفر از اعضای هیئت دولت روحانی متوسط در سال 70 سکه پاداش و عیدی دریافت می‌کرد،گفت: خیانتی که به بهانه fatf به مردم کردند نابخشودنی است ما باید پرونده قضایی تشکیل میدادیم به محکمه میفرستادیم خدایا ما را به خاطر کوتاهی عدم مجازات عاملان دوره سیاه ببخش!


به گزارش راک نیوز،اجتماع حامیان دکتر جلیلی عصر امروز با حضور پرشور مردم در مصلای امام خمینی دهدشت برگزار شد.


حجت‌الله عبدالملکی در این همایش با اشاره به اینکه روز جمعه روز تعیین مسیر بهبودی و پیشرفت زیرساخت کشور،روز افزایش عزت و اعتبار در جهان و تقویت دینداری است و نماینده آن هم مشخص است،ادامه داد: مسیر دوم مسیر افول، مسیر فشارهای معیشتی بیشتر و مسیر سرکوب تولید و عقب ماندن زیرساخت‌ها،کاهش اعتبار ایرانی در دنیا و مظلومیت دین خداست.

وزیر سابق تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: در نظام اسلامی آرای مردم تعیین کننده سرنوشت است

جمعه معلوم می‌شود ما در چهار یا هشت سال آینده سال‌های رو به پیشرفت و جهش خواهیم داشت یا رو به افول و انحطاط.

عبدالملکی از خیانت‌های دولت روحانی پرده برداشت و با بیان اینکه نکاتی که در این جلسه می‌گویم تاکنون مطرح نشده است، افزود: دولت سیزدهم باید برای عاملان این خیانت‌ها پرونده قضایی تشکیل می‌داد و به محکمه می‌فرستاد خدایا ما را به خاطر کوتاهی عدم مجازات عاملان دوره سیاه ببخش.

نماینده ستاد انتخاباتی دکتر جلیلی افزود: دولت روحانی در هشت سال به هر نفر از اعضای هیئت دولت متوسط در سال 70 سکه پاداش و عیدی می‌داد اسناد در دولت موجود است و این غیر از حقوق و حق ماموریت و دیگر مزایاست.

وی در ادامه یادآور شد: هر کدام از اعضای هیئت دولت 2 میلیارد و800میلیون تومان هر کدام به مناسبت‌های مذهبی پاداش و عیدی می گرفتند! آنهایی که حقوق 6میلیون کارگران را برنمی تابند.

عبدالملکی با اشاره به اینکه وقتی دولت سیزدهم مصوبه افزایش حقوق کارگران را رقم زد همین ها که حالا در اردوگاه پزشکیان هستند نسبت به مصوبه افزایش حقوق کارگران دادوهوار راه انداختند نامه نوشتند به شهید رئیسی که کشور بدبخت شد حقوق کارگران را کاهش دهید،گفت: بر اساس گزارش دیوان محاسبات در دولت روحانی 128هزار نفر حقوق نجومی دریافت میکردند حقوق 800میلیون تومانی را می خواستند اما نسبت به حقوق کارگر اعتراض داشتند

وی گفت: تا قبل از مناظره دیشب تحلیل این بود جریان پزشکیان دولت سوم روحانی است دیشب فهمیدیم که اشتباه می کنیم بعد از شکل گیری دولت پزشکیان باید به روحانی خواهش کنیم برگردد؟! دولت آقای پزشکیان بلایی سر ایران خواهد آورد که آرزوی دولت روحانی خواهیم کرد.

عبدالملکی با بیان اینکه آقای پزشکیان هیچ اطلاع درباره هیچ موضوع اساسی ندارد،ادامه داد:در بحث‌ها به سمت تغییر ذهن مردم به موضوعات بی ربط و فرافکنی است. جریان تماما وابسته به اقای روحانی اطرافیانش هستند با این تفاوت که روحانی مؤدب بود و کنترل می‌کرد اما این آقا بهره‌ای از ادب نبرده است در بهترین حالت دولت پزشکیان شبیه دولت روحانی خواهد بود.

وی تصریح کرد: هشت سال عزت ایرانی را در دنیا پایمال کردند گفتند زبان دنیا را بلدیم رفتن هست و نیست ما را دادند هواپیمای خودشان در کشور خارجی نتوانست سوخت گیری کند با همه امتیازهایی که داد

وی گفت:عزت ایرانی را سرکوب کردند کاری کردند که حاج قاسم را جسارت پیدا کردند ترور کنند .در بعد داخلی علم و فناوری را سرکوب کردند بسیاری از پروژه‌های راهبردی علم و فناوری در دولت روحانی تعطیل شد.

وزیر سابق دولت سیزدهم افزود: کسانی که با نقاب پزشکیان در پی برگشت به دولت هستند سر جان مردم معامله کردند هزاران نفر بخاطر ترک فعل اینها جان دادند 700نفر در روز بخاطر نبود واکسن کرونا جان می دادند جوابشان این بود کسی به ما واکسن نمی فروشد موشک‌های شما نمی گذارد واکسن برسد!، دولت آقای ربیسی اما به محض اینکه شروع کرد میلیونها دز واکسن وارد کشور شد.

 دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادگفت: خیانتی که به بهانه fatf به مردم کردند نابخشودنی است ما باید پرونده قضایی تشکیل میدادیم به محکمه میفرستادیم خدایا ما را به خاطر کوتاهی عدم مجازات عاملان دوره سیاه ببخش!



تاریخ انتشار : 13 تیر 1403, 21:44



» اخبار مرتبط:

  • وزیر سابق دولت سیزدهم در یاسوج: دولت روحانی همه چیز را به امضا پای برجام گره زده بود
  • گردهمایی بزرگ حامیان دکتر جلیلی در دهدشت با حضور وزیر سابق تعاون ،کار و رفاه اجتماعی+زمان و مکان
  • روایت وزیر اسبق کار از مخالفت اطرافیان پزشکیان با افزایش حقوق کارگران
  • انتصاب یک کهگیلویه و بویراحمدی در وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی
  • اختصاص سهام عدالت به جاماندگان تا پایان سال
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟