مشروح اخبار


» روایت وزیر اسبق کار از مخالفت اطرافیان پزشکیان با افزایش حقوق کارگران



وزیر اسبق کار به داد و فریاد اطرافیان کاندیدای مقابل جریان انقلاب در هنگام افزایش بی‌سابقه دستمزد کارگران در دولت شهید رئیسی اشاره کرد.


به گزارش راک نیوز،حجت‌الله عبدالملکی، اقتصاددان و وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع حامیان جلیلی در گچساران با اشاره به اینکه نباید به عقب برگردیم گفت: مشارکت در انتخابات از عناصر تقویت‌کننده عزت و امنیت ملی است و متأسفانه در برخی استان‌ها کمتر از 40 درصد مشارکت را شاهد بودیم.


وی بیان کرد: اینکه چرا دکتر جلیلی جمعه گذشته رأی کافی را نیاورد و انتخابات به دور دوم کشید به این خاطر است که جهاد تبیین نکردیم و امروز در شرایط خطرناکی هستیم و شاید به خاطر عدم انتخاب اصلح اتفاق بدی بیفتد و بازهم به عقب برگردیم و کشور دچار خسارت بسیار شود.



وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در سال ۱۴۰۰ شخصیتی ولایت مدار و مردم‌دار به ریاست جمهوری کشورمان انتخاب شدند که یک‌لحظه از یاد خداوند غافل نشده و برای مردم کارکردند، تمام ساعت‌های شهید رئیسی مملو از کار برای مردم بود و شهید رئیسی خالصانه برای مردم کار می‌کردند و از غم و غصه مردم خواب هم نداشتند.


وی ادامه داد: چه کسی قراراست رئیس‌ جمهور ایران شود این خیلی مهم است چرا که رئیس‌جمهور ۱۰۰ هزار مدیر در سطح کشور منصوب می‌کند و آن‌کسی که در رأس قرار می‌گیرد نگاهش چیست؟ دنبال منافع مردم خواهند بود یا فتنه‌گری یا غرب‌گرایی و یا اشراف گرایی؟ بنابراین از مردم سؤال شد و اکثریت قاطع هم گفتند که رئیس‌جمهور باید شخصیتی مثل شهید رئیسی باشد.


دولت سوم روحانی در کمین است


عبدالملکی بیان کرد: اما سؤال دیگری هم مطرح شد که چرا یک رئیس‌جمهور باید باتقوا، مردم‌دار و خداترس باشد؟ زیرا اگر رئیس‌جمهور خداترس نباشد از قدرت‌های خارجی می‌ترسد و منافع کشور را به‌پای غرب می‌ریزد و از اصحاب زر، زور و قدرت در کشور می‌ترسد و به‌کرات هم دیدیم این اتفاق در برخی دولت‌ها افتاد.


وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: کسی که خداترس نباشد منافع کشور را به حراج می‌گذارد و اقداماتی می‌کند که آب به آسیاب دشمن می‌ریزد؛ در دور اول رقابت‌ها شخصیت‌های دیگری هم بودند که عرصه را ترک کردند و امروز به یک دوگانه ترسناک و خطرناک رسیدیم، البته مسیر واضع و روشن است که یک مسیر نیز ادامه مسیر شهید آیت‌الله رئیسی برای مردم است و مسیر دیگر نتیجه‌ای جز پسرفت، ذلت و لطمه به زیرساخت‌های کشور نخواهد داشت.


عبدالملکی بیان کرد: امروز در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری دوگانه‌ای با ۱۸۰ درجه تعارض و متفاوت داریم، جریانی که افرادش را می‌شناسیم و همان تکرار دولت روحانی است آن‌ها هشت سال کشور را معطل کردند و ۲۰ سال کشور را به عقب بازگرداندند؛ افرادی که در دولت روحانی بودند امروز مسئولین ستاد پزشکیان هستند و برای ایجاد دولت سوم روحانی در تلاش هستند.


وی افزود: دولت روحانی همان‌هایی بودند که عمر مردم را برای سیاست خارجی ذلت‌بارشان تلف کردند، زیر ساخت‌های کشور را نابود و خسارات زیادی برای مملکت به بار آوردند.


واکسن هم پشت چراغ قرمز غرب‌گرایی مانده بود


وی گفت: وقتی دولت رئیسی کار را شروع کرد روزانه ۷۰۰ نفر در کرونا می‌مردند اما واکسن نبود و در دولت شهید رئیسی اقدامات ارزشمندی در این خصوص انجام شد و در دولت شهید رئیسی سیل واکسن وارد کشورمان شد و واکسیناسیون به‌سرعت شروع شد و همان وقت که تعداد مرگ‌ومیر در کشورمان تک‌رقمی شد در غرب سه‌رقمی بود.



وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: در دولت روحانی خیانت‌ها به مردم شد درحالی‌که بر روی جان مردم معامله می‌کردند برای اینکه به‌نظام فشار سیاسی بیاورند که نظام پای‌کار سیاست خارجی ذلت‌مندانه دولت روحانی برود و به‌پای آمریکایی‌ها سجده کند و حول کاخ سفید به‌عنوان کعبه آمال برخی‌ها بگردیم.


وی ادامه داد: روزی 700 نفر از مرم ایران بمیرند! این‌ها باید پاسخ بدهند و باید محاکمه قضایی شوند؛ در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعتی وغیره هم شاهد چنین خیانت‌هایی ازاین‌دست بودیم.


وی افزود: در دولت شهید رئیسی خیلی از بحران‌های که در دولت روحانی ایجادشده بود، مرتفع شود، هنوز به سه سال از آن اتفاقات تلخ نگذشته، می‌خواهند دوباره داعیه‌دار دولت شوند! و اما دور اول از مردم رأی گرفتند آن‌ها کسانی هستند که منافع توده مردم را قربانی لبخند دشمن می‌کنند و این‌ها برای چاپیدن مردم به رأی مردم احتیاج دارند که مردم باید هوشیار باشند.


مخالفت جریان خاص با افزایش حقوق کارگران


عبدالملکی تصریح کرد: جامعه کارگری در کشورمان ۵۵ میلیون نفر هستند؛ شهید رئیسی همواره تأکید بر اهمیت و احترام جامعه کارگری داشتند و در دولت سیزدهم تصمیم گرفتیم که افزایش ۵۷ درصدی حقوق کارگران را داشته باشیم که این اقدام ۱۵ درصد از نرخ تورم همان سال بیشتر بود و همین اردوگاه امروزی آقای پزشکیان شروع به داد و فریاد کردند آقایانی که امروز تلاش دارند مردم را به‌ تمام‌ معنا بفریبند می‌خواستند به ترفندهای مختلف این افزایش را ابطال کنند.


وی اظهار کرد: دولت روحانی صرفاً افراد سیاسی و قومی و قبیله‌ای را در مناصب کشور از بالا به پایین چینش می‌کردند و دنبال چند نفر متخصص و کار درست هم نرفتند.


وی افزود: امروز کسانی که جمهوری اسلامی را محکوم می‌کنند، خودشان ۲۴ سال از این سال‌ها را مسئولیت داشتند؛ آن‌ها نمی‌خواهند مردم دلگرم به دولت انقلابی شوند؛ نمی‌خواهند چنین موفقیتی برای دولت انقلابی رقم بخورد، آن‌ها می‌خواهند از معیشت مردم به‌عنوان ابزار سیاست خارجه استفاده کنند و مردم را فقیرتر کنند تا به کعبه آمالشان در آمریکا برسند.


هر چهار سالی که این جریان حاکم شود ۱۰ سال عقب‌ می‌رویم


عبدالملکی گفت: آمریکا سرکرده شیاطین انس است و امام راحل فرمودند که آمریکا شیطان بزرگ است و آمریکا این افراد را محسور خودکرده است. این‌ها کسانی هستند که مسحور و مقهور شیطان بزرگ یعنی آمریکا شده‌اند و به کاخ سفید اعتقاد دارند عشق به آمریکا و غرب این‌ها را کور کرده است. حاج قاسم تروریست‌ها را در منطقه تارومار کردند.


وی اضافه کرد: اما این‌ها خودشان می‌خواهند دودستی مردم ایران را جلوی آمریکایی بیندازند، بنابراین مردم ما زیر بار ذلت نخواهند رفت چراکه آن‌ها می‌خواهند با مشکلات معیشتی مردم را مجبور به تعظیم مقابل غرب کنند.


وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: در این سه چهار روز باقی‌مانده تا انتخابات نباید بخوابیم زیرا فردا در مقابل فرزندانمان مسئولیم، ما مدیون آینده خواهیم شد اگر درست انتخاب نکنیم. بدانید هر چهار سالی که این جریان حاکم شود ۱۰ سال عقب‌تر می‌رویم باید مردم را آگاه کنیم. لذا شرایط حساس است و باید جهاد تبیین کنیم.



تاریخ انتشار : 13 تیر 1403, 13:17



» اخبار مرتبط:

  • گردهمایی بزرگ حامیان دکتر جلیلی در دهدشت با حضور وزیر سابق تعاون ،کار و رفاه اجتماعی+زمان و مکان
  • وزیر سابق دولت سیزدهم در یاسوج: دولت روحانی همه چیز را به امضا پای برجام گره زده بود
  • سفر وزیر پر کار روحانی به گچساران +برنامه ها
  • انتصاب یک کهگیلویه و بویراحمدی در وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی
  • یک نماینده مجلس در مخالفت باوزیرکار: داور مسابقه در تلویزیون اشرافی به وزارت خانه ندارد!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟