مشروح اخبار


» نفت را با انبه پاکستان و اسباب‌بازی چین تهاتر می‌کنند/یک میلیون و دو میلیون بشکه نفت گم می‌شود و کسی حرفی نمی‌زند/تلاش دارند دانشجویان از رأی دادن منصرف شوند



همایش انتخاباتی دانشگاهیان حامی مسعود پزشکیان با حضور غلام‌رضا تاج‌گردون رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی و نماینده گچساران و باشت در سالن شهید چمران دانشگاه یاسوج برگزار شد.


به گزارش راک‌نیوز؛ تاج‌گردون در این همایش انتخاباتی گفت: چند سال است که من نمی‌دانم در این مملکت چه اتفاقی دارد می‌افتد پول نفت کجا می‌رود، یکی بگوید قیمت نفت چقدر است؟ چقدر می‌فروشیم؟ چقدر به خزانه می‌آید؟ امروز یک میلیون و دو میلیون بشکه نفت گم می‌شود و کسی حرفی نمی‌زند

وی ادامه داد: دولت آقای خاتمی بود که یکی از اعضای دولت محاسبه کرد که عددی از نفت را نیست و محاسبه اشتباه در می‌آید و معلوم شد پول چند هزار بشکه نفت نیست. اما بعد مشخص شد که برای کمک به جایی هزینه شده بود و دقیق مشخص بود که کجا خرج شده است اما امروز یک میلیون و دو میلیون بشکه نفت گم می‌شود و کسی حرفی نمی‌زند.

 تاج‌گردون تأکید کرد: من عین نظام جمهوری اسلامی‌ام و من برادر شهیدم، پزشکیان برادر شهید است و مگر ما انقلاب نکردیم. مگر ما در جبهه نجنگیدیم، مگر دست و پا ندادیم، باید بگویم نمی‌توانی تحجر تفکرات را برای سرنوشت آحاد جامعه پیاده کنی آقای عزیز.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: من حق دارم در مورد سرنوشت خودم و فرزندانم صحبت کنم. جمهوری اسلامی برای ادامه بقایش نیازمند همت همه مردم ایران است و همه باید در انتخابات شرکت کنیم و سرنوشت خودمان را تعیین کنیم. نگاه‌ام اصلاح‌طلبانه است و برای بقای نظام باید سینه چاک باشیم.

تاج‌گردون گفت: همه روز جمعه پای صندوق‌های رأی بیایید و رأی قاطع به پزشکیان بدهید، دانشجوبان در خانه نشینن، پزشکیان فرزند خلف ایران، اصولگرای اصلاح طلبی است که من اصولگرا‌تر از او جایی ندیده‌ام.

نماینده گچساران و باشت عنوان کرد: در این سال‌ها کسانی که شایسته منصبی نبوده‌اند، حاکم آن منصب شده‌اند‌، بگذارید ما صدای ۷۰ درصدی باشیم که رأی نداده‌اند، در خانه دشمن می‌گویند؛ ایرانیان رأی ندهید و در انتخابات شرکت نکنید اما باید همه بیاییم و رأی دهیم.

وی ادامه داد: امروز در یک سالن کوچک ۱۰۰ نفره و گرم به ما تحمیل شد برای سخنرانی زیرا تلاش دارند که دانشجویان را ناامید و خسته کنند تا از رأی دادن منصرف شوند. کارکنان دانشگاه و مسئولان حراست دانشگاه را تهدید می‌کنند.

یزیدی حسینی نکنید/ ما اعتقاد داریم روش اداره شما برای مملکت روش خوبی نیست

تاج‌گردون افزود: این روستایی چه می‌داند که من چکار می‌کنم، من وظیفه دارم ‌امانت دار خوبی باشم، ما حاضریم با همه مقابله کنیم و حق نداریم و منافع خود را بر زندگی مردم تحمیل کنیم.

وی گفت: همه ما ایرانی هستیم و همه وطن‌مان مان را دوست داریم. همه ما اعتقاد به ولایت فقیه داریم.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پول بنزین گران را می‌خواهیم از جیب مردم دربیاوریم، نمی‌‌توانیم مردم را تحت فشار قرار بدهیم.

وی عنوان کرد: من کارشناس مملکت‌ام کسی نمی‌داند من هنوز به عنوان یک کارشناس نفهمیدم چقد نفت و با چه قیمتی می‌فروشیم، کجا می‌رود و کجا می‌آید، نفت را با انبه پاکستان، با اسباب بازی چین تهاتر می‌کنیم.

تاج‌گردون بیان کرد: من ۲۴ سال است پزشکیان را می‌شناسم او در ظلم ستیزی تردید نکرده است، برخی می‌گویند او همه چیز را نمی‌داند و در حالی که او عین راستگویی و صداقتش حرف می‌زند و همه چیز را بهتر از ما می‌داند. او فقط نمی‌خواهد جامعه کارشناسی را از خودش دور کند.

وی ادامه داد: ما با کسی روبرو هستیم که می‌گوید ما پسماند کفر هستیم. شهید رئیسی را مقابل ما قرار ندهید، شما عرضه و لیاقت رهرو بودن او را ندارید اگر عرضه داشتید حداقل رای شهید رئیسی را جمع می‌کردید، مگر ۲۸ میلیون رأی ندادند چرا نتوانستید ۱۷ میلیون رای او را جمع کنید.

تاج‌گردون در جمع دانشگاهیان حامی مسعود پزشکیان عنوان کرد: من فرزند لر، فرزند این خطه زاگرس نمونه بارز و صریح ظلم تحجر بر یک واقعیت هستم،من مقاومت کردم در مقابل آن‌ها و در مقابل ظلم آن‌ها ‌ایستادگی کردم.

وی عنوان کرد: امروز برای ما تورم ۶۰ درصد و ۴۰ درصد و ۳۰ درصد معنا ندارد. من اقتصاد خواندم مردم کاری به تورم نقطه به نقطه ندارند. نان روی سفره‌هایشان را می‌خواهند و با نمودار‌ها بازی نکنید.

این فعال سیاسی ادامه داد: نه با کسی به بهشت می‌روم نه با کسی به جهنم، ما می‌خواهیم سرنوشت بهشت‌مان را خودمان انتخاب کنیم.

تاج‌گردون در ادامه گفت: آن کسی که گفت که پسماند‌های کفر هستید بدانند نه آن ۹ میلیون طالبان‌اند و نه آن ۱۰ میلیون پسماند کفر نیستند. آن‌ها ایرانی‌اند که با رای دادن و رای ندادن‌شان حرف‌شان را زدند.

وی ادامه داد: برخی می‌گویند ما بیچاره‌ایم اگر مشارکت بالا برود در حالی که مشارکت یعنی حضور مقتدرانه نکردم برای آینده خودشان.

نماینده گچساران و باشت بیان کرد: دانشگاه ملک پدرانشان نیست و مال مردم است‌. از این برگه‌هایی که دختران به خاطر گرمای هوا خود را باد می‌زنند خجالت بکشید. باد برگه‌های دختران دانشگاه شما را با خود خواهد برد.

در ادامه تاج‌گردون تصریح کرد: من واقعاً شرمنده سالن کوچک و جمعیت زیاد دانشجویان هستم. در ابتدا از مسئول محترم دانشگاه تشکر می‌کنم و سپس می‌گویم ما شرمنده فرزندان خود در دانشگاه به خاطر هوای گرم و کمبود فضا شدیم.

 وی ادامه داد: ما که کاری نمی‌خواهیم انجام دهیم، فقط می‌خواهیم آن چیزی که مملکت‌مان می‌خواهد پیاده کنیم.، مردم باید نسبت به آینده خویش حساس باشند. حدود 60 درصد این جمعیت جمعه گذشته رای نداده‌اند. مشارکت ۴۰ درصدی مردم این استان که همیشه مشارکت آن ها در انتخابات زبانزد بوده شکست سنگینی است و مرا به اینجا کشاند تا سخنرانی کنم، ما با مردم چه کرده‌ایم که همیشه رای می‌داده‌اند؛ اما اکنون حاضر نشدند پای صندوق های رای بیایند، این ایراد کار همه ما هست‌ و همه ما باید شرمنده باشیم.



تاریخ انتشار : 13 تیر 1403, 16:17



» اخبار مرتبط:

  • بورس نفتی می شود
  • اولین تاثیرتوافق ایران بروی قیمت ها/کاهش عجیب قیمت نفت
  • روبان آبی
  • قیمت امروز خودرو در بازار
  • خودرو باز هم ارزان شد !!+ قیمت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟