مشروح اخبار


» در نشست هم‌اندیشی مسئولان ستاد دکتر پزشکیان با رسانه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد چه گذشت؟



نشست هم‌اندیشی مسئولان ستاد دکتر مسعود پزشکیان با رسانه‌ها و خبرنگاران عصر سه‌شنبه ۱۲ تیرماه برگزار شد.


به گزارش راک نیوز؛ سید رضا عسکری فعال سیاسی در این نشست با بیان اینکه نقش موثر رسانه‌ها در تعیین مسیر حرکت جامعه و مردم نقش بسیار برجسته ای است گفت: اصحاب رسانه این توان را دارند که هم افکار عمومی را شکل بدهند و هم در نظارت بر عملکرد حاکمیت دولت و مسئولین نقش اساسی داشته باشند.
عسکری افزود: با توجه به شرایط نگران‌کننده و چالش‌های اقتصادی و اجتماعی که به تدریج ایجاد شده برای فائق آمدن بر این چالش‌ها باید عزم ملی صورت گیرد.
وی در ادامه با اشاره به شرایط کنونی اقتصادی و سیاسی کشور ابراز داشت: با یک دولت مقتدر و توانمند با برنامه‌های جامع و موثر موضوعات را حل کند و با افزایش مشارکت شانس دکتر پزشکیان در پاستور بیشتر خواهد شد و این ریل‌گذاری تغییر خواهد کرد و شرکت در انتخابات پیشرو در مرحله دوم می‌تواند کمک شایانی کند.
عسکری افزود: اگر اقتدار ملی در سطح خوبی ارتقا پیدا کند در تعامل با سایر کشورهای دنیا و جامعه بین‌المللی تاثیر خواهد گذاشت لذا دعوت می‌کنیم از همه مردم به ویژه جوانان، رأی اولی‌ها و بانوان تا در مرحله دوم پای صندوق‌های رای بیایند تا به اقتدار ملی کمک شایانی شود.
رئیس شورای سیاست گذاری ستاد دکتر پزشکیان در استان با اشاره به اینکه امکانات تبلیغی و زیر ساختی ما کمتر از رقبا بود اما در عین حال مردم فهیم و پخته استان هوشمندانه عمل کردند و به دکتر پزشکیان رأی دادند که جای تقدیر دارد.
محمدکاظم گفت: ضمن تقدیر و سپاسگذاری از همه کسانی که در ستاد و خارج از ستاد جهت حمایت از جریان دکتر پزشکیان تلاش کردند سلام و درود می‌فرستیم به کسانی که رای نداده‌اند به انتخابشون احترام می‌گذاریم و شاید از وضع موجود نگران باشند دعوت می‌کنیم تا در دور دوم انتخابات به صحنه بیایند چون کسی که به پاستور می‌رود در زندگی و آینده فرزندانمان موثر خواهد بود.
وی افزود: دغدغه ما در هر دو دوره یکنواختی هیئت‌های اجرایی اعضای شعب تا حد زیادی از یک جریان فکری بودند لذا ما از مسئولان مربوطه درخواست کردیم که تاکنون جوابی نشنیده‌ایم و همکاری خوبی نبوده است.
نظری گفت: یقینا بالا رفتن مشارکت به نفع مسئولین و نظام است.



تاریخ انتشار : 13 تیر 1403, 08:39



» اخبار مرتبط:

  • نخستین نشست هم اندیشی زنان فعال و نخبه سیاسی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
  • دعوت متفاوت ستاد پزشکیان در یاسوج از مردم جهت مشارکت در انتخابات
  • رئیس ستاد بانوان دکتر حسن روحانی در کهگیلویه و بویراحمد »بانوان نقش مهمی در تبیین و مشارکت جامعه روستائی در انتخابات دارند.«
  • از آغاز به کار ستاد مرکزی «مسعود پزشکیان» در کهگیلویه و بویراحمد تا برگزاری نشست خبری
  • خواب هر شب ما خواب اصحاب کهف شده است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟