مشروح اخبار


» آقایان قهرمانِ ما نمی‌توانیم هستند!



نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، گفت: آقایان قهرمانِ ما نمی‌توانیم هستند، علی‌رغم این بی‌برنامگی و ما نمی‌توانیم آن‌ها مردم ما قهرمان سدسازی، پزشکی، هسته‌ای و موشکی هستند.


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، گفت: آقایان قهرمانِ ما نمی‌توانیم هستند، علی‌رغم این بی‌برنامگی و ما نمی‌توانیم آن‌ها مردم ما قهرمان سدسازی، پزشکی، هسته‌ای و موشکی هستند.


به گزارش راک نیوز، آخرین اجتماع حامیان سعید جلیلی، نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز _چهارشنبه سیزدهم تیر_ با حضور محمود نبویان، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و حضور پرشور حامیان این نامزد انتخابات برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید محمود نبویان با اشاره به مناظره میان دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: آقای پزشکیان گفت مردم به من گفتند منافق من منافق نیستم این را راست می‌گویند.

وی افزود: از او می‌پرسند برای مسکن، نقدینگی، خودرو، بورس، مسکن و قاچاق کالا سایر حوزه‌ها چه برنامه‌ای دارید می‌گوید، نمی‌دانم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خطاب به پزشکیان، تصریح کرد: شما که هیچ برنامه‌ای نداشتید برای چه آمدید؟

وی تصریح کرد: آقای پزشکیان صادقانه آمده گفته من برای هیچ یک از مشکلات کشور راهکار ندارم، آقای پزشکیان شما که قرآن و نهج البلاغه خواندید، اما برنامه‌ای ندارید چرا نامزد شدید؟

نبویان خاطرنشان کرد: دعوای ما روی کسی است که تخصص دارد و کسی که تخصص ندارد، جلیلی برنامه دارد، اما پزشکیان برنامه‌ای ندارد و این خیانت به ملت است، دعوای ما سر مردمی است که متوسط و متوسط به پایین و افرادی است که زندگی اشرافی دارند.


عنوان


وی خطاب به پزشکیان با بیان اینکه این همه بریز و بپاش در ستاد شما از کجا است این را شفاف سازی کنید، گفت: آقایان قهرمان ما نمی‌توانیم هستند، علی‌رغم این بی‌برنامگی و ما نمی‌توانیم آن‌ها مردم ما قهرمان سدسازی، پزشکی، هسته‌ای و موشکی هستند.

وی تصریح کرد: آقای ظریف می‌گوید ما شعار مرگ نمی‌گویم، این‌ها فقط از منِ نبویان سه بار شکایت کردند و من را به دادگاه فرستاد شما شعار نمی‌دهید عمل می‌کنید.

این نماینده مجلس افزود: این‌هایی که همه چیز را تعطیل کردند چه چیزی به دست آوردند؟ باید بگویم هیچ، آن‌ها در کتابی که خودشان نوشتند گفتند دستاوردی برای آن‌ها نداشت.

نبویان افزود: آقایان در مدت ۲۲ ماهی که بودند اجازه دادند، علاوه بر مراکز هسته‌ای ۲۶ بار از مراکز نظامی ما بازدید شود.

وی تصریح کرد: آقایان بنا به دستور آمریکا مراکز هسته‌ای ما را تعطیل کردند و وقتی از آن‌ها خواستند ۲۰ سانتریفیوژ داشته باشیم تا روی آن‌ها کار کنیم اجازه ندادند، گفتند ما برای دانشمندان هسته‌ای شما شغل جدیدی داریم.



تاریخ انتشار : 13 تیر 1403, 23:05



» اخبار مرتبط:

  • اهواز مقصد انتخاباتی "تاج‌گردون" برای حمایت از “پزشکیان”+جزئیات
  • نماینده ادوار مجلس: عزت، حکمت و مصلحت سرلوحه سیاست خارجی پزشکیان
  • “تاج‌گردون” برای حمایت از “پزشکیان” به چهارمحال و بختیاری می‌رود+جزئیات
  • تاج‌گردون در حمایت از پزشکیان رسما وارد میدان شد؛ گردهمایی بزرگ حامیان دکتر پزشکیان در گچساران برگزار می‌شود+جزییات
  • تکمیل پازل حمایت از پزشکیان در کهگیلویه و بویراحمد؛ "وکیلی" و "بهرامی" هم وارد میدان شدند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟