مشروح اخبار


» قطع دست یک سرباز در سانحه ....



ˈرضا ستاریˈ مدیر روابط عمومی بیمارستان شهدای هفتم تیر به ایرنا گفت: تمامی 18 مسافر مجروح شده و مجروحان این حادثه لحظاتی پیش در بخش اورژانس بیمارستان هفت تیر بستری و حال عمومی برخی از آنان مطلوب نیست

مجروحان اتوبوس اسکانیا تهران - اصفهان به بیمارستان هفتم تیر منتقل شدند


 قطع دست یک سرباز در سانحه امروزاتوبوس اسکانیا تهران اصفهان

رییس هلال احمر شهرستان ری گفت: کلیه مجروحان اتوبوس اسکانیا که در مسیر تهران - اصفهان با انحراف به راست واژگون شده بود، به بیمارستان شهدای هفتم تیر منتقل شدند.

ˈعلیرضا اکبریˈ اظهارداشت: برای کمک رسانی به حادثه دیدگان چهار دستگاه آمبولانس، پنج تیم امداد و نجات شامل 25 نفر نیروی عملیاتی و امدادگر به منطقه اعزام شدند.

بخشدار فشافویه در این خصوص گفت: اتوبوس اسکانیا به شماره شهربانی 543 ع 98 ایران 23 در ساعت 34/ 13 بعد از ظهر امروز اتوبوس اسکانیان به رانندگی ˈعبدالله احمدیˈ که در مسیر تهران - اصفهان در حرکت بود در کیلومتر 40 جاده قم با انحراف به راست به تابلو راهنمایی برخورد و واژگون شد.

ˈکریم رئوفˈ افزود: در این سانحه رانندگی تمامی 18 سرنشین به شدت مجروح و توسط امداد و نجات هلال احمر و اورژانس 115 به بیمارستان هفت تیر شهرری منتقل شدند.

وی اظهارداشت: نیروهای امدادی هلال احمر و اورژانس 115 مستقر در منطقه پس از هفت دقیقه به محل حادثه رسیده و پس از خارج کردن مصدومان از داخل اتوبوس، کلیه حادثه دیدگان به وسیله آمبولانس اورژانس به بیمارستان شهدای هفتم تیر شهر ری اعزام شدند.

ˈرضا ستاریˈ مدیر روابط عمومی بیمارستان شهدای هفتم تیر   گفت: تمامی مجروحان این حادثه لحظاتی پیش در بخش اورژانس بیمارستان بستری و حال عمومی برخی از آنان مطلوب نیست.

 

ایرنا




تاریخ انتشار : 17 بهمن 1392, 11:23



» اخبار مرتبط:

  • سانحه رانندگي در محور دهدشت - بهبهان
  • یک دستگاه اتوبوس گردشگری در جاده بندر پهل واژگون شد
  • 20مجروح حاصل تصادف در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • چهار مصدوم تصادف کاروان راهیان نور درگچساران از بیمارستان مرخص شد
  • 22کشته وزخمی در حادثه صبح امروز یاسوج
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟