مشروح اخبار


» یک بانوی بوشهری بعنوان مدیرکل در دولت یازدهم منصوب شد



این بانو، تحصیلات دانشگاهی خود را از مرحله کارشناسی مدیریت آموزشی در دانشگاه شیراز آغاز کرد و سپس موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی از دانشگاه شیراز گردید. وی دارای دکتری تعلیم و تربیت از دانشگاه صدرالدین عینی تاجیکستان است.
پس از عزل دکتر یونس محمدی...

دکتر ماحوزی تحصیلات دانشگاهی خود را از مرحله کارشناسی مدیریت آموزشی در دانشگاه شیراز آغاز کرد و سپس موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی از دانشگاه شیراز گردید. وی دارای دکتری تعلیم و تربیت از دانشگاه صدرالدین عینی تاجیکستان است
به گزارش راک نیوز ازبوشهر ، با کناره گیری دکتر یونس محمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در آغاز دولت یازدهم وپس از گمانه زنی های فراوان دقایقی پیش جایگزین وی در این سمت مشخص شد .

بر اساس این گزارش ،خانم دکتر ماحوزی نائب رئیس شورای اسلامی سوم شهر بوشهر به عنوان اولین مدیرکل زن در مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهرمنصوب شده است .

مراسم تودیع و معارفه هفته آینده برگزار می شود .

حمیده ماحوزی متولد ۲۰ مهر ماه ۱۳۳۹ تنگستان در استان بوشهر است. وی فعال فرهنگی و دو دوره نماینده مردم بوشهر در شورای اسلامی شهر بوشهر است.

دکتر ماحوزی تحصیلات دانشگاهی خود را از مرحله کارشناسی مدیریت آموزشی در دانشگاه شیراز آغاز کرد و سپس موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی از دانشگاه شیراز گردید. وی دارای دکتری تعلیم و تربیت ازدانشگاه صدرالدین عینی تاجیکستان است.

چهارده سال سابقه تدریس، مشاوره و مدیریت در آموزش و پرورش استان بوشهر،  مدیر و معلم نمونه کشوری در سال ۱۳۸۵ ، مدیر مرکز آموزش عالی و فنی و حرفه‌ای دخترانه الزهرا ، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ،رئیس هیأت آمادگی جسمانی و ایروبیک استان و تدریس در مراکز عالی آموزشی استان بوشهر بخشی از عملکرد وی در سنوات گذشته است./سوک



تاریخ انتشار : 17 بهمن 1392, 18:57



» اخبار مرتبط:

  • یک خانم مدیرکل ادره ارشاد استان شد+عکس
  • تغییر 4 مدیرکل در در استان / مدیری که می خواست در تودیع استاندار شرکت کند، تودیع شد!
  • تاجیک رفت، محمدی‌زاده آمد/طوفان تغییرات به ساحل بوشهررسید
  • تقاضای نماینده بوشهر برای عزل یک مدیر کهگیلویه وبویراحمدی در بوشهر عملی شد+تصویر
  • دو معاون جدید دانشگاه علوم پزشکی یاسوج منصوب شدند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟