مشروح اخبار


» رویکرد متفاوت سینمادوستان یاسوجی به فیلم‌های عطاران و افشارزاده



امین کمالوندی شب گذشته پس از اتمام اکران‌های روز دوم فیلم‌های جشنواره فجر در یاسوج اظهار کرد: امروز در چهار سانس دو فیلم «رد کارپت» رضا عطاران و همچنین «پنج ستاره» مهشید افشارزاده به نمایش درآمد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: مردم و علاقه‌مندان به سینما به خاطر شخص رضا عطاران و شناختی که نسبت به این کارگردان و بازیگر فیلم و سریال از قبل داشتند از فیلم «رد کارپت» وی استقبال بسیار خوبی کردند.

کمالوندی در ادامه گفت: خود من نیز بر حسب علاقه و وظیفه هر دو فیلم را تماشا کردم اما در نهایت آن‌چه که تماشاگران را راضی نگه داشت فیلم «پنج ستاره» ساخته مهشید افشارزاده بود که در پایان اکران می‌توانستیم رضایت علاقه‌مندان به سینما را از چهره آن‌ها درک کنیم.

این مسئول افزود: در فیلم افشارزاده که جز نخستین تجربه وی بود، بازی خوب شهاب حسینی و بهنوش بختیاری به چشم می‌آمد که توانسته بود برای نخستین سال در بخش مسابقه این جشنواره حضور پیدا کند.

کمالوندی در ادامه گفت: در بین فیلم‌های اکران شده تاکنون که تعداد آن‌ها چهار فیلم بوده و از میان انارهای نارس، میهمان داریم، رد کارپت و پنج ستاره به نظر من فیلم «مهمان داریم» ساخته محمدمهدی عسگرپور بیشتر مورد پسند علاقه‌مندان به سینما در یاسوج قرار گرفته است.




تاریخ انتشار : 19 بهمن 1392, 08:15



» اخبار مرتبط:

  • فیلم های جشنواره بین المللی فجردریاسوج نمایش داده می شود+فهرست
  • چ» حاتمی‌کیا و "ع"یاسوجی ها دریک سینما /در سومین روز از اکران فیلم‌های فجر در یاسوج
  • "معراجی ها"راهی یاسوج شدند/"چ"کلافروخته شد+آخرین خبرها ازجشنواره فجر دریاسوج
  • امین کمالوندی مدیر بخش استانی جشنواره سی و دوم فیلم فجر شد
  • منتفی شدن اکران یک فیلم دیگر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟