مشروح اخبار


» "معراجی ها"راهی یاسوج شدند/"چ"کلافروخته شد+آخرین خبرها ازجشنواره فجر دریاسوج



وی از استقبال کم‌نظیر مردمی برای تهیه بلیط این فیلم‌ها سخن به میان آورد و گفت: بلیط‌های چهار فیلم از جمله «چ» حاتمی‌کیا و دکارپت و دو فیلم دیگر از جمله معراجی‌ها فروخته شده که درخواست سانس اضافه را از تهران کرده‌ایم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اکران معراجی‌ها در جشنواره فیلم فجر به میزبانی یاسوج حتمی شد.

به گزارش راک نیوز ؛ امین کمالوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ان اظهار داشت: تعداد 19 فیلم برای اکران در جشنواره فیلم فجر به میزبانی یاسوج از قبل معرفی شده بود که آخرین آن‌ها به عنوان بیستمین فیلم برای اکران به ما معرفی شد.

وی ادامه داد: اما بیستمین فیلم  با نام معراجی‌ها از مسعود ده‌نمکی است که در روز 25 بهمن‌ماه جاری و یک روز قبل از اختتامیه در یاسوج به روی پره می‌رود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: به دلیل اتفاقاتی که در پشت صحنه این فیلم رخ داد مردم و علاقه‌مندان برای اکران این فیلم بسیار مشتاق بودند که خوشبختانه با پی‌گیری همکاران ما امکان نمایش آن در یاسوج فراهم شد.

کمالوندی از اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در یاسوج یک روز با تأخیر نسبت به سایر نقاط گفت و تصریح کرد: به دلیل مشکلاتی که در محورهای مواصلاتی ما در بارندگی‌ها پیش آمده بود اکران فیلم‌ها را در روز پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه آغاز خواهیم کرد.

وی از استقبال کم‌نظیر مردمی برای تهیه بلیط این فیلم‌ها سخن به میان آورد و گفت: بلیط‌های چهار فیلم از جمله «چ» حاتمی‌کیا و دکارپت و دو فیلم دیگر از جمله معراجی‌ها فروخته شده که درخواست سانس اضافه را از تهران کرده‌ایم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، ازدحام برای خرید بلیط فیلم‌ها را در نوع خود کم‌نظیر دانست و گفت: امیدواریم برای همه فیلم‌ها این‌گونه شود تا بتوانیم در سال‌های آینده نیز امتیاز میزبانی را به دست آوریم.

این مسئول با بیان اینکه برخی استان‌ها از جمله خراسان رضوی تجربه 20 ساله حضور در این جشنواره را دارند، خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم میزبان خوبی برای این دوره باشیم سال آینده را نیز میزبان خواهیم بود.



تاریخ انتشار : 16 بهمن 1392, 07:53



» اخبار مرتبط:

  • چ» حاتمی‌کیا و "ع"یاسوجی ها دریک سینما /در سومین روز از اکران فیلم‌های فجر در یاسوج
  • امین کمالوندی مدیر بخش استانی جشنواره سی و دوم فیلم فجر شد
  • رویکرد متفاوت سینمادوستان یاسوجی به فیلم‌های عطاران و افشارزاده
  • اکران فیلمهای جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران در یاسوج پایان یافت
  • فیلم های جشنواره بین المللی فجردریاسوج نمایش داده می شود+فهرست
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود