مشروح اخبار


» توزیع‌کنندگان سیب‌زمینی مخالف سبدکالا شده‌اند



در پایان مرور خاطرات دوران انقلاب و کمی هم از هشت سال دفاع مقدس، پای صحبت های سید علی صنیع خانی در مورد اتفاقات روز و اقتصاد امروز و سبد کالا هم می نشینیم که در این باره به ما می گوید: مگر روایت نداریم که آبروی مسلمان از آبروی کعبه هم بالا تر است. پس چرا عزت مردم را نشانه گرفته ایم. چه کسی یا چه کسانی این کار را با مردم کرده اند؟ با همین مردمی که همه دار و ندار زندگیشان که دو عدد تخم مرغ بود و یک قوطی خالی از کمپوت را برای رزمندگان می فرستادند. اما سوال من اینجاست که آیا عزت مردم در این چند ماه نشانه رفته شده است؟ یک سال پیش، دو سال پیش این گونه نبوده است؟
او با بیان این که، امروز تسویه حساب سیاسی در کار است، می افزاید: پیش از این که دولت مقصر باشد باید ببینیم چه کسی و چه رویکرد های نا درستی این کار را با مردم کرده است. چرا که مردم خود به خود این طور نشده اند و این دست پرورده ماست.

صنیع خانی در پایان صحبت های خود با تاکید بر این که، آقای روحانی هم تنها به اندازه همین شش ماه مقصر هستند و نه بیشتر، یادآور می شود: آن موقع که گونی گونی سیب زمینی توزیع می کردیم؛باید فکر این جا را می کردیم. آن موقع که مردم نامه می نوشتند و ۵۰ هزار تومان پول می گرفتند باید فکر امروز می بودیم. آیا آن موقع عزت مردم را نشانه نرفته بودیم؟ باید تغییری بوجود آید و هر مسوولی به اندازه خودش پاسخگو باشد. البته باید در هر خدمتی به مردم مراقب بود که خدای نکرده با آبروی آنان بازی نشود و باید کاستی های کارها را بررسی و برطرف کرد تا مردم به زحمت نیفتند.




تاریخ انتشار : 19 بهمن 1392, 09:06



» اخبار مرتبط:

  • مردای
  • توزیع سیب‌زمینی‌های رایگان در کشور کار من بود
  • واکنش علی دایی به ادعای قهرمانی
  • وقتي مردم حتي براي جارو هم می‌آیند و صف می‌بندند
  • صدا و سیما و بازیکنان تیم ملی، ما را سیب‌زمینی فرض کرده‌اند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟