مشروح اخبار


» مردای



: آن اختلاس ها آبروی نظام را می برد یا چند ساعت در صف ماندن؟

شاید چون در بطن دولت بوده اید مشکلات مردم را نمی دیدید که دلار 1200 تومان را به نزدیک 4000 تومان و مرغ 600 تومانی به 7000 تومان رسانید و آنقدر مردم دروغ شنیدند که حرف راست را هم باور نمی کنند و این از تعالیم به یاد ماندنی آن دولت فخیمه بود.

 

آقای شفیعی وقتی دست نوشت شما را در رابطه با توزیع سبد کالا یا بازی با آبرو و حیثیت نظامرا خواندم با خود گفتم که لازم است آقای شفیعی را از خواب زمستانی بیدار کنم شاید از یاد برده که مدیر کل دولت عدالت محور بوده است همان دولتی که اختلاس های 3000 میلیاردی و یا 60 میلیاردی بیمه و دهها مورد دیگر را در پرونده و حافظه ملت ایران دارد. 

شاید چون در بطن دولت بوده اید مشکلات مردم  را نمی دیدید که دلار 1200 تومان را به نزدیک 4000 تومان و  مرغ 600 تومانی به 7000 تومان رسانید و  آنقدر مردم دروغ شنیدند که حرف راست را هم باور نمی کنند و این از تعالیم به یاد ماندنی آن دولت فخیمه بود. 

بله آقای مرادی واقعا ملت فقیر شده اند چرا که سیل بنیان کن تمام دارایی و خزانه کشور را به تاراج برد منظورم همان 600 میلیارد دلاری است که به اندازه کل درآمد دوران جمهوری اسلامی تاکنون بوده و در روز آخر دولت که تنها 16 میلیارد تومان آن باقی مانده بود در ساعت 11 صبح برداشت شد و اگر شما صادق بودید حکم مدیر کلی خود را به محض شنیدن خبر اختلاس 3000 میلیاردی پاره می کردید و عطایش را به لقایش می بخشیدی وخود را تبرئه می نمودید شاید حرف امروزت بیشتر خریدار داشت نه اینکه امروز ملت متمدن و ثروتمند را در صف هایی که به قول خود شما کمتر از 100 هزار تومان ارزش دارد اینگونه می دیدید.

آقای مرادی چرا سخنان رهبر معظم انقلاب را در سالروز بیعت تاریخی نیروی هوایی نشنیدید که فرمودند باید به دولت فرصت  داد ولی روزنامه لس آنجلس تایمز را خوانده اید  و یا صحبت آقای شرمن معاون وزیر امور خارجه آمریکا را نصب العین خود قرار داده اید؟ 

آقای مردای به نظر حضرت عالی آن اختلاس ها و چپاول ها حیثیت و آبروی نظام را می برد یا چند ساعت در صف ماندن آن هم در روز اول توزیع سبد کالا مضافا اینکه ریاست محترم جمهوری این شهامت را داشت که از مردم فهیم ایران رسما عذر خواهی کند ولی بدانید که دولت شما به مردم و تاریخ ایران صد ها عذر خواهی بدهکار است.



تاریخ انتشار : 30 بهمن 1392, 12:52



» اخبار مرتبط:

  • نه با اصلاح طلبانم نه کارگزاران
  • احمدی نژاد قیمت جدید دلار را اعلام کرد!
  • جدیدترین قیمت طلا و ارز در بازار/قیمتها رو به افزایش گذاشت
  • تازه ترین خبر از زمان توزیع سبد کالا
  • توزیع مرغ 4800 تومانی در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر



    نظرشما در مورد سیستم؟