مشروح اخبار


» واکنش "جمشیدجهانزاده" به جشنواره فجر دریاسوج



جمشیدجهانزاده که این روزها با النازشاکردوست  درشمال کشور مشغول بازی در فیلم سینمایی "تابو" به کارگردانی خسرو معصومی  میباشد درگفتگوی اختصاصی باخبرنگار راک نیوز درواکنش به جشنواره فیلم قجر دریاسوج گفت:

جمشیدجهانزاده که این روزها با النازشاکردوست  درشمال کشور مشغول بازی در فیلم سینمایی "تابو" به کارگردانی خسرو معصومی  میباشد درگفتگوی اختصاصی باخبرنگار راک نیوز درواکنش به جشنواره فیلم قجر دریاسوج گفت:این فرصت خوبی است تا شاهد آشتی مردم با سینما باشیم.
جهانزداه ضمن تشکر از مسئولین  فرهنگی که برای اکران همزمان فیلم های جشنواره فجر در مرکز کهیلویه وبویراحمد تلاش کردند ،افزود : در استان ما که متاسفانه سینماها شرایط خوبی ندارند این فرصت خوبی است تا مردم فهیم این استان بتوانند همزمان با تهران ودیگر کلان شهرها به سادگی بتوانند برترین آثار سینمایی سال را ببینند.
این هنرمند کهگیلویه وبویراحمدی ؛ جشنواره فجر در یاسوج را فرصتی دانست تا در این روزها که شبکه های فارسی زبان برون مرزی در تلاش برای جذب مخاطب ایرانی هستند،بتواند اقشار مختلف بخصوص جوانان را به فضای سینما برگرداند .
وی به تماشاگران وعلاقمندان فیلم وسینما توصیه کرد که قدر چنین فرصتی را بدانند وشاید همین فیلم هایی که این روزها بسادگی قابل دیدن هستند بعدا حتی امکان اکران آنها مقدور نباشد ویا تا زمان اکران فیلم زمان زیادی بگذرد که دیگر برای مخاطب جذابیت خود را ازدست بدهد.
جهانزداه علت عدم حضور خود در این جشنواره را بازی درفیلم سینمایی "تابو" در حال حاضر دانست.
"تابو"فیلمی است اجتماعی که با بازی چمشید جهانزاده،النازشاکردوست،جمال اجلالی،بیژن افشار،هادی دیباجی و... درشمال کشور درحال فیلمبرداری میباشد.



تاریخ انتشار : 19 بهمن 1392, 09:36



» اخبار مرتبط:

  • چ» حاتمی‌کیا و "ع"یاسوجی ها دریک سینما /در سومین روز از اکران فیلم‌های فجر در یاسوج
  • منتفی شدن اکران یک فیلم دیگر
  • کارگردان جوان دهدشتی در جشنواره فیلم فجر امسال
  • از اکران فیلمم دریاسوج خوشحالم /کارگردان فیلم سینمایی «روزگاری عشق و خیانت»
  • اکران فیلمهای جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران در یاسوج پایان یافت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟