مشروح اخبار


» از اکران فیلمم دریاسوج خوشحالم /کارگردان فیلم سینمایی «روزگاری عشق و خیانت»



داوود بیدل؛ کارگردان فیلم سینمایی «روزگاری عشق و خیانت» که قرار است در روزشنبه 19 بهمن دوسانس درجشنواره فیلم فجر دریاسوج اکران گردد،شب گذشته درگفتگوی تلفنی با خبرنگار راک نیوز ...

داوود بیدل؛ کارگردان فیلم سینمایی «روزگاری عشق و خیانت» که قرار است در روزشنبه 19 بهمن درجشنواره فیلم فجر دریاسوج اکران گردد،شب گذشته درگفتگوی تلفنی با خبرنگار راک نیوز گفت :اینکه از هرطیف، قشر؛ نگاه و سلیقه در جشنواره حضور دارند اتفاق مثبتی در جشنواره هستند و به نوعی باید گفت که ویترین سینما در جشنواره کامل شده است و این مسئله قطعا به رشد سینما نیز کمک خواهد کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تصاویر هلی شات در این فیلم توسط خودتان تصویربرداری شده است ونحوه استفاده از این تصاویر به چه ضورتی بوده، عنوان کرد: بله این تصاویر آرشیوی نبوده و توسط گروه خودمان تصویربرداری صورت گرفته است و ما از این تصاویر از ابتدا قرار بود که در تیتراژ فیلم استفاده کنیم که این کار را نیز انجام دادیم.

 این پروژه سینمایی از بهمن ماه 91 کلید خورد و بعد از ۵۳ جلسه فیلمبرداری فروردین ماه امسال در دشت مغان و تهران به پایان رسید. البته در ابتدا نام فیلم «عبور از مه»  بود اما به دلیل این که این نام ارتباط مضمونی با داستان فیلم نداشت، بعد از اتمام کار از میان نام های متعدد پیشنهادی در نهایت «روزگاری عشق و خیانت» را انتخاب کردیم.
این کارگردان در رابطه با فعالیت های آینده خود خاطر نشان کرد: برای سال آینده چند فیلمنامه را مطالعه کرده ام و در حال حاضر تصمیم گیری نکرده ام اما قطعا برای سال آینده یک فیلم اجتماعی را تولید خواهم کرد.

بیدل  ضمن ابراز خوشحالی از اکران فیلم خود در یاسوج در ادامه افزود :بسیار مشتاق هستم تا فرصتی فراهم شود ، به کهگیلویه وبویراحمد سفر کنم وتمایل زیادی به کار کردن در آن منطقه دارم .
وی از همایون ارشادی، ميلاد كي‌مرام، نسرین مقانلو، شهرزاد كمال زاده، سحر قریشی، حسن جوهرچي، جعفر دهقان، علي اوسيوند، آتش تقي‌پور و جمشید هاشم پور به عنوان بازیگر دراین فیلم نام برد.
این کارگردان درپایان از خبرنگار راک نیوز خواست تا نظرات وبازخورد مردم کهگیلویه وبویراحمد را نسبت به فیلم  سینمایی «روزگاری عشق و خیانت»انعکاس دهند.



تاریخ انتشار : 15 بهمن 1392, 09:34



» اخبار مرتبط:

  • چ» حاتمی‌کیا و "ع"یاسوجی ها دریک سینما /در سومین روز از اکران فیلم‌های فجر در یاسوج
  • کارگردان جوان دهدشتی در جشنواره فیلم فجر امسال
  • فیلم های جشنواره بین المللی فجردریاسوج نمایش داده می شود+فهرست
  • واکنش "جمشیدجهانزاده" به جشنواره فجر دریاسوج
  • رویکرد متفاوت سینمادوستان یاسوجی به فیلم‌های عطاران و افشارزاده
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟