مشروح اخبار


» 4انتصاب جدید در استانداری بوشهر +تصاویر



صبح امروز در این آیین که در سالن اجتماعات شماره یک استانداری بوشهر برگزار شد،با حضور مصطفی سالاری استاندار بوشهر 4 مدیر در حوزه ستادی استانداری بوشهر منصوب شدند.در این مراسم از ...

با حضور مصطفی سالاری استاندار بوشهر 4 مدیر در حوزه ستادی استانداری بوشهر منصوب شدند.

به گزارش پایگاه خبری راک نیوز، صبح امروز در این آیین که در سالن اجتماعات شماره یک استانداری بوشهر برگزار شد، اکبر روشن‌ضمیر به عنوان مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری، کریم جعفری به عنوان مدیرکل روابط عمومی، فاطمه دهقانی به عنوان سرپرست امور بانوان و خانواده و محمدباقر سعادت نیز به عنوان مشاور ارشد استاندار در امور اجتماعی منصوب شدند.

در این مراسم از علی موذنی مدیر سابق روابط عمومی، زهرا عرفان مدیرکل سابق دفتر امور بانوان و خانواده، بهرام اسدیان مدیرکل سابق منابع انسانی استانداری تقدیر شد.

بهرام اسدیان مدیرکل سابق منابع انسانی استانداری در این نشست گفت: اگر رتبه و مقاومی توسط منابع انسانی کسب شد حاصل تلاش نیروهای متخصص و تلاشگر این حوزه بوده و از همین جا ضمن تبریک به آقای روشن ضمیر از حمایت استانداران بوشهر هم قدردانی می‌کنم.

علی موذنی مدیرکل سابق روابط عمومی استانداری نیز گفت: فرصت خدمت در نظام جمهوری اسلامی مغتنم است و توفیقی است که خداوند به بندگانش داده است.

وی بیان کرد: از حمایت استاندار سابق و فعالی بوشهر و تلاش همکارانم در روابط عمومی استانداری و سایر مدیران اجرایی به خاطر کمک و همراهی بنده در روابط عمومی استانداری قدردانی می‌کنم. تلاش شد تعامل سازنده به رسانه‌ها داشته باشیم و همه اصحاب رسانه برای ما مساوی بودند و سعی شد  در برنامه‌های مختلف آنان را سهیم کنیم.

زهرا عرفان مدیر سابق امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر نیز با قدردانی از استانداران سابق بوشهر و ارشادات امام جمعه بوشهر گفت: آنچه داریم به برکت جامعه اسلامی است و هر جا مشیت الهی حکم کند آماده انجام وظیفه هستیم و توانستیم توفیقاتی کسب کنیم.

محمد باقر سعادت مشاور ارشد استاندار بوشهر در امور اجتماعی نیز با قدردانی از وزارت کشور و هیئت دولت برای انتخاب مدیری از جنس مردم و خانواده شهید، گفت: افتخار همکاری با استاندار بوشهر را در جریان انتخابت ریاست جمهوری داشتم و ایشان در هر پست و مقاومی که بوده منشا خدمات ارزشمند بوده و در این مسئولیت نیز موفق خواهد بود./ مرجع: فارس

alt



alt

alt

alt

alt

alt

alt

alt

alt

alt

alt

alt

alt

alt

alt

alt

alt

alt

alt

alt

alt



تاریخ انتشار : 26 بهمن 1392, 14:07



» اخبار مرتبط:

  • طی مراسمی: فرماندار جدید بوشهر معارفه شد
  • شنبدی از معاونت سیاسی استانداری رفت
  • 4 انتصاب جدید در استانداری بوشهر
  • رستم پور مدیرکل بحران استان بوشهر می شود
  • مدیرکل حوزه استاندار کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟