مشروح اخبار


» اعتراف به سرقت‌های خشن از مسافران



 اعضای باندی که تحت پوشش مسافربر از شهروندان زورگیری می‌کردند بعد از دستگیری به ده ها فقره سرقت اعتراف کردند.  به گزارش خبرنگار ما، فردی چندی قبل با مراجعه به ..

راک نیوز: اعضای باندی که تحت پوشش مسافربر از شهروندان زورگیری می‌کردند بعد از دستگیری به ده ها فقره سرقت اعتراف کردند.  به گزارش خبرنگار ما، فردی چندی قبل با مراجعه به کلانتری آزادی به ماموران اعلام کرد توسط سرنشینان پژوپارس سفیدرنگی مورد زورگیری قرار گرفته و سارقان پس از بستن دست، پا و دهان وی با نوارچسب، او را در بیابان‌های غرب تهران رها کرده‌اند. مالباخته پس از معرفی به اداره پنجم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: «ساعت 21:30 روز حادثه در میدان آزادی به مقصد آریاشهر سوار پژوپارس سفیدرنگی با سه سرنشین شدم. به‌محض سوارشدن، سرنشین صندلی عقب با تهدید چاقو و با کمک سرنشین صندلی شاگرد‌راننده مرا به زیر صندلی بردند و وجوه نقد، گوشی تلفن‌همراه، کارت‌های عابربانک و ساعت مچی‌ام را گرفتند. سارقان خشونت بسیار زیادی از خود نشان دادند به همین علت، بدون هیچ مقاومتی مجبور شدم رمز عابربانک را به آنها بدهم. سارقان در کمتر از 24ساعت نزدیک به چهارمیلیون‌تومان از حسابم برداشت کردند.»  شاکی پرونده ادامه داد: «سارقان پس از اطمینان از صحیح‌بودن رمز عابربانک‌ها مرا به بیابان‌های منطقه باغستان بردند و پس از پیاده‌کردن من از ماشین، دست، پا و دهانم را با نوارچسب بستند و مرا همانجا در تاریکی شب رها کردند.» کارآگاهان با آغاز رسیدگی به پرونده و شناسایی تعداد دیگری از مالباختگانی که به همین شیوه مورد زورگیری قرار گرفته و سارقان دست و پای آنها با نوارچسب بسته بودند، اطلاع پیدا کردند اعضای این باند با استفاده از انواع خودروهای پژوپارس، پژو 405 و پراید اقدام به زورگیری در مناطق غرب تهران به‌ویژه در محدوده میدان آزادی می‌کنند.
ماموران با بهره‌گیری از اطلاعات به‌دست‌آمده درخصوص عابربانک‌های تعدادی از شکات و بررسی تراکنش‌های مالی حساب‌ها، موفق به شناسایی تعدادی از مراکز خرید تهران شدند که دزدان پول‌ها را در آنجا خرج کرده بودند. آنها با مراجعه به این مراکز یکی از اعضای گروه را که جوانی 23ساله به‌نام عارف است شناسایی کردند. کارآگاهان در گام بعدی محل سکونت عارف را در منطقه شهریار تحت مراقبت‌های پلیسی قرار دادند و از این طریق هویت پنج عضو دیگر این باند را که 18 تا 28 سال دارند شناسایی کردند. سپس همه اعضای گروه در عملیاتی همزمان دستگیر شدند و معلوم شد آنها خودروهایی را که برای سرقت استفاده می‌کردند از اقوام و آشنایان خود امانت می‌گرفتند و هربار بعد از انجام چند فقره زورگیری ماشین را به مالکش پس می‌دادند.



تاریخ انتشار : 28 بهمن 1392, 06:20



» اخبار مرتبط:

  • انهدام باند سارقان به عنف در یاسوج
  • باند سارقان مغازه در یاسوج متلاشی شد
  • زورگیری در پمپ بنزین خیابان پاسداران
  • انهدام باند سارقان پیچ‌گوشتی به دست
  • این دختر را شناسایی کنید
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟